Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puikulan muotoiset päät nykyisin lisääntyneet

Vierailija
12.02.2018 |

Jo lapsilla näkee tätä että pääkallo on sivuilta litteä eli "puikula", kuten koko ihminen.
Hyvin kapeavartaloinen esim. naiset.
Mikäköhän siinä on että te ette kasva?
Epäilen köyhää ruokavaliota lisäaineineen.
Jos lapsi syö pienestä saakka vain hampurilaisia ja mättöä, kivennäisaineita ei saa riittävästi eikä rasvaa jota tarvitaan kasvuun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? :D

Vierailija
2/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kapeavartaloisuus kielii eteerisestä kauneudesta ja hengellisestä älykkyydestä (poislukien tietysti nistit yms.) Hampurilaiset ja mättö eivät sovi tähän yhtälöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla Lapista, kun näet ihmisetkin pottuina.

Vierailija
4/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä puikulapään. Vai onko se vaan semmonen mr. potato head.

Vierailija
5/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo lapsilla näkee tätä että pääkallo on sivuilta litteä eli "puikula", kuten koko ihminen.

Hyvin kapeavartaloinen esim. naiset.

Mikäköhän siinä on että te ette kasva?

Epäilen köyhää ruokavaliota lisäaineineen.

Jos lapsi syö pienestä saakka vain hampurilaisia ja mättöä, kivennäisaineita ei saa riittävästi eikä rasvaa jota tarvitaan kasvuun.

Näetkö paljon pihoilla juoksevia lapsia? Lapsia metsässä leikkimässä sotaa kepeillä? Siihen tarvitaan kunnon ruokaa, että on energiaa. Nää on kuohittu jo nykyään pienestä pitäen. Mä kun olin lapsi niin pappa anto kirveen käteen ja sano ''mene metsään''. Isä antoi ilmakiväärin ja sanoi ''mene ampumaan maalitauluun''.

Vierailija
6/6 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan on nykyisin ihan jättikokoisia. Olen 163cm pitkä ja tuntuu, että nykylapset humahtavat siitä ohi jo todella nuorina.