Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joka paikasta tunkee taas urheilua?

Vierailija
12.02.2018 |

Aina kun telkkarin avaa niin urheilua tunkee. Ja joka mainoksessakin puhutaan jostain urheilukisoista. Kuka enää jaksaa kiinnostua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on olympialaiset. Aika monia kiinnostaa, onneksi. Jos ahdistaa, älä avaa telkkaria ollenkaan.

Vierailija
2/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt on Olyn Olyin. Olinpialaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Joskus sata vuotta sitten Paavo Nurmi saattoi olla hyvinkin tärkeä suomalaisten ns. kansalliselle itsetunnolle, mutta vuonna 2018 ei ole enää mitään merkitystä sillä, kuka menee suksilla pikkuisen nopeammin kuin toinen. Kenenkään omanarvontunto ei voi olla siitä kiinni.

Vierailija
4/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Joskus sata vuotta sitten Paavo Nurmi saattoi olla hyvinkin tärkeä suomalaisten ns. kansalliselle itsetunnolle, mutta vuonna 2018 ei ole enää mitään merkitystä sillä, kuka menee suksilla pikkuisen nopeammin kuin toinen. Kenenkään omanarvontunto ei voi olla siitä kiinni.

Aha, tällainen provo taas kerran.

Vierailija
5/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA kun Olympialaiset ja tulee urheilua joka tuutista!! Ai että minä nautin, on tosi ihanaa katella ihania, mahtavia suorituksia, joka lajissa :) On paljon itkua, pettymystä, naurua, helpotusta, jännitystä jne, se vaan on ihan parasta tuo urheilu. Onneksi sitä tulee nyt joka tuutista, saa nautiskella ihan täysin rinnoin :D ja torstaina alkaa se paras, eli miesten lätkä ,IHANAA LEIJONAT IHANAA, MITALI TULEE!!

Vierailija
6/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hei olympiahenkeä kehiin. Jos ei muuten halua katsoa olympialaisia, niin edes jäätanssia sen verran, että pysyykö luistelijoilla asut päällä.

Vierailija
7/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsoa ohjelmia, joita ei ole käsikirjoitettu.

Yllätyksiä aina odotettavissa, kuten se Ruotsin ampumahiihtäjän hopeamitali!

Vierailija
8/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies katsoo kaikki mitä töiltään ehtii.

Mulle on kirjoja varattuna ja cmore tai Yle Areena :).

Hyvin sujuu :).

Vierailija
9/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi uusi jakso simpsoneita tänään. Sentään jotain katsomisen arvoista.

Vierailija
10/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintakysymys, että katsooko sitten sitä urheilua tv:sta. Vai meneekö sen sijaan itse ennemmin lenkille. Hyötyähän siitä on istumista huomattavasti itse kullekin enemmän.

Vierailija
11/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikaan muu mita telkkarista (tai mistaan muustakaan jakelukanavasta) ei ylla sille tasolle yllatyksia ja tunteita kun urheilu, parhaita urheilun tarinoita ei voi kukaan kasikirjoittamallakaan kirjoittaa, kuten joku ylla sanoi.

Vierailija
12/12 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valintakysymys, että katsooko sitten sitä urheilua tv:sta. Vai meneekö sen sijaan itse ennemmin lenkille. Hyötyähän siitä on istumista huomattavasti itse kullekin enemmän.

Miksi valita, kun voi tehdä molemmat! Olen tämän ja ensi viikon lomalla ja kisojen katselun lomassa käyn itsekin lenkillä. Jos kelit jatkuvat tällaisina, pääsen päivittäin hiihtämään.