Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää niin h*mmetisti

Vierailija
11.02.2018 |

Tämä on teinin avautuminen, jos et halua lukea, voit poistua. Demiin en pääse kirjautumaan juuri nyt.
Mua on alkanut ärsyttää ihan suunnattoman paljon lähes kaikki asiat mun äidissä. Kaikki on aina päin v'ttua, elämä on kurjaa, työ p*rseestä ja aina sattuu ja joka paikkaan. Mitään muuta ei jaksa tehdä kuin älypuhelinta tuijottaa ja ulista. Ei ikinä kuuntele, ei ole läsnä, valittaa ihan kaikesta koko ajan ja ulisee jos joku muu on vaikka kipeänä, koska hän on ainoa, joka saa sairastaa. Hänellä on myös ärsyttävä tapa puhua ruoka suussa ja koko ajan täytyy olla vahtimassa, ettei se tukehdu. Ei myöskään usko, vaikka huomauttaisi useamman kerran.
Piereskelee, röyhtäilee ja niistää ruokapöydässä ja röhönaurut päälle. Ei minkäänlaista keskustelutaitoa, ei jotenkin pysty ymmärtämään mitään monimutkaisempia asioita ja on suvaitsematon, tyyliin "hyi vittu h*moja", jos telkkarissa niitä sattuu näkemään.
Ärsyttää ihan kamalasti, kiitos kun sain avautua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku vielä kertoisi, että onhan tämä normaalia tuntea näin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali teini :)

Vierailija
4/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vertaistukea olisi kiva saada!

Vierailija
5/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Koeta kestää, on siinä äidissä varmasti hyvätkin puolensa.

Vierailija
6/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia,kuulostaa ällöttävälle :)

Vierailija
7/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös vertaistukea olisi kiva saada!

Minun äitini on ihana, hän ei tuijota ollenkaan älypuhelinta ja on tosi kiitollinen kaikesta elämässään, ei ikinä valita mistään. Niin hyvät ruokatavat, käytöstavat ja on ihana muutenkin. <3

Vierailija
8/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että teinit ärsyyntyy vanhempiinsa, ja nämä ovat tyhmiä.ja noloja eivätkä tajua mistään mitään. ;)

..no kuitenkin, hyvä että avauduit, pienen piston tunsin minäkin tuosta "jatkuvasti kännykällä"-osiosta.. tarvis itekin vähentää ja olla enemmän läsnä mukuloille..

Vierailija
9/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, eniten ärsyttää juuri tuo puhelimella olo. Ei kuule, ei näe. Lisäksi tuntuu uskovan kaiken, mitä netissä sanotaan. :/ Ärsyttää myös se, kun yritän jutella ja juuri äsken yritin puhua hänen kanssaan yhteishausta, ei häntä kiinnostanut. Vastaus oli vain "öörgh aa mm" - luokkaa. Ja nyt se ulvoo että "v*tt* ku on niin s**tanan p*sk* ilma!!!" Ihan kamalaa kuunnella tuollaista aikuisen suusta, ei meillä kukaan muu edes kiroile.

Ap

Vierailija
10/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi Ap itse kiroili otsikossa... tosin omasta mielestäni ihan aiheesta :D

Ap

Vierailija
11/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma, anteeksi kun olen kamala.

T. äitis

Vierailija
12/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin tämän kirjoittaa, kun tiedän, ettei äiti tänne osaisi tulla. :D

Ap

Vierailija
13/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonani on monesti yötä eri ikäisiä sukulaislapsia. Kaikki ovat iloisia kunnes otan kännykän esiin. Siinä vaiheessa jotkut jopa mainitsevat asiasta, tai pienemmät ovat alkaneet osoitella jotain mielenkiintoista, että unohtaisin puhelimen.

Siksi en käytä kännykkää enää vierailujen aikana. Jotkut sanovat miten hienoa on että kiinnitän huomion heihin, kun "äiti on koko ajan nenä puhelimessa".

Se on lapsille iso ja ikävä asia, etteivät vanhemmat ole henkisesti läsnä.

Vierailija
14/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidistä tuli aika negatiivinen ja sovinistinen hän saavutti vaihdevuosi-iän... Ei ollut nuorena ollenkaan jyrkkä ja vanhanaikainen. On mm. sitä mieltä että kaikkien naisten pitäisi elää kurinalaisesti ja tehdä lapsia. Äidit eivät kuulemma saisi tehdä vuorotyötäkään, koska he ovat muka niin lapsissa kiinni ja eihän miehistä ole hoivaajksi. Voin uskoa, että mun äitini ei olisi nuorena sallinut mun isältä tuollaista, sillä mun isä oli hyvin hoivaava ja hellä, ehkä vielä enemmän kuin äitini. 

Mä itse olen taiteilija, yrittäjä ja vela, ja se on ollut kova pala nieltäväksi mun äidille. 

Ei siinä, on äiti mulle rakas mutta tuo muutos ahdistaa välillä. Isäni ei onneksi ole tuollainen. Toivottavasti tuo menee ohi kun hän pääsee 5 vuoden päästä eläkkeelle... Valittaa ettei meinaa jaksaa olla töissä enää.

N28

Vierailija
15/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti on ollut aina konservatiivinen persu, isä on paljon suvaitsevaisempi ja avarakatseisempi. Muistan kun hän kerran sanoi siskolleni ja minulle, että hän rakastaa meitä aina ja haluaa meidän olevan onnellisia, olipa tuleva seurustelukumppani mitä sukupuolta tahansa. <3 En voisi valitettavasti kuvitella äitiäni sanomassa mitään tuollaista.

Ap

Vierailija
16/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ihmetteli taas, miksi _minä_ olen muka pahalla päällä, kun tuo kiroilu ja uliseminen alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. ):

Ap

Vierailija
17/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo valitettavaa että älypuhelimet vievät ihan liikaa huomiota lapsilta. Oma lapseni on juuri mummolassa isänsä kanssa. En jaksanut lähteä enää sinne mukaan, kun olin jo lapsen kanssa kaverisynttäreillä. Hän on tarhaikäinen, joten meistä vanhemmista on ainakin yksi mukana vielä. Mutta siksi on siis aikaa olla täällä ja rentoutua vähän.

Ikävää että et ap saa äidiltäsi sitä huomiota, mitä toivoisit. Jokaisella lapsella pitäisi olla ainakin yksi vanhempi, jonka kanssa voi puhua turvallisesti ihan kaikesta ja tulla kuunnelluksi ja huomatuksi. Jokaisella lapsella pitäisi olla joku, joka sanoo "Minä näen sinut ja kuuntelen sinua. Olen tässä ja rakastan sinua. Tuen sinua kaikessa ja autan parhaani"

Taitaa olla meillä monilla äideillä peiliin katsomisen paikka älypuhelimen/tietokoneen yms. käytössä. Ainakin itse täytyy myöntää, että voisi laskea puhelimen kädestään useamminkin ja pitemmäksi ajaksi. Annan kyllä joka päivä lapselleni puhelitonta aikaa, mutta ehkä en tarpeeksi.

Tosiasia on että jos vanhemmat eivät huomioi lasta tarpeeksi olemalla sataprosenttisesti läsnä, alkavat heistä monet hakea sitä huomiota muualta.

Toivottavasti äitisi asenne muuttuu pian.

Kaikkea hyvää sinulle ap.

Vierailija
18/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja telkkarissa puhuttiin translaista, eka kommentti oli taas luokkaa "hyi ***tana!" 😩

Yritin kysyä häneltä, mikä niissä niin ällöttää, hän suuttui ja ulisi miksi mun pitää aina kiukutella hänelle. :D Saanko lainata jonkun toisen äitiä yhdeksi päiväksi?

Ap

Vierailija
19/19 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat lainata mun äitiä. Jos kuollut kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi