Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selität tämän Whatsapissa?!

Vierastaja
11.02.2018 |

Lähetin eilen illalla kaverille Jenkkeihin viestin, jossa meni yli 10 min, ennenkuin yksi hakanen muuttui kahdeksi. Tänään aamulla lähetin uuden viestin ja siinä on edelleen yksi harmaa hakanen eli viesti ei mennyt perille. Kaveri asuu alueella, jossa siellä täällä vaan toimiva nettiyhteys. Näen edelleen hänen profiilikuvan ja kun yritin soittaa niin hälyttää normaalisti. Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Jos olisi estänyt niin eihän silloin puhelut menisi läpi ja profiilikuva häviäisi (tämän luin jostain)? Vai mitä ihmettä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä netti toimii heikosti niin hänen viestinsä sulle ei lähde?

Vierailija
2/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Data ja puhelut kulkevat eri verkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuva näkyy ihan normaalisti koko ajan ja whatsapp hälyyttää vaikkei olis nettiä. Vastapuolella ei hälyytä. Ihan normaalia.

Vierailija
4/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on tapahtunut minulle suomessa.

Näin ei pitäisi kyllä käydä.

Vierailija
5/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä hänelle että amerikan linjat ottaa yhteyttä suomeen ja viesti ei mene perille kunnolla ja asia selvitetään kuten tämä viesti menee perille. En kyllä ihan usko tarinaasi.

Vierailija
6/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Oon aloittaja) Tosi ärsyttävää... Mitä tarkoittaa, että "data ja puhelut kulkevat eri verkoissa"? Yritin siis soittaa Whatsapp-puhelun eli käyttää samaa dataa, kun Whatsapp-viestitkin, eikö?

Voiko olla estänyt mut? Mutta silloin ei puhelutkaan menisi läpi eli hälyttäisi?

Vierailija
7/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja. Siis mihin otan yhteyttä? "Amerikan linjoihin"? Mikä tässä mun tapauksessa mahtaa olla sellaista, mitä et usko? Enhän täällä kyselisi, jos ymmärtäisin, mistä tämä johtuu.

Vierailija
8/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapatte mut nauruun 😂😂😂

Eivät nuo perillemenoilmoitukset aina häiriöttä kulje. Eikä muukaan data. Tukiasema voi olla ylikuormittunut tai pimeä, serveri jumissa tai ihan mitä tahansa. Tai vastaanottajan luuri katveessa tai kiinni, akku tyhjä, ohjelmassa bugi.

On teillä kuulkaa ongelmat...

Vierailija
9/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa on parempia puhelimia jotka ottavat serveristä dataa ja viesti ei kulje. Ja suomi on demokraattinen.

Vierailija
10/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa on parempia puhelimia jotka ottavat serveristä dataa ja viesti ei kulje. Ja suomi on demokraattinen.

Oon 5/9.

Vierailija
11/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä mulle ihan oikea ongelma. Kirjoitin hänelle sellaisesta asiasta, että pelkään, koska en saa yhteyttä niin että oikeasti esti minut. Siksi halusin tietää, mistä tietää että on estetty Whatsapissa.

Vierailija
12/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo meni reissulle Välimerelle. Sovittiin että pidetään yhteyttä wazzapin kautta kun on ilmaista.

Kokeiltiin useaan kertaan, yhteydet pätki ja kaikkea muuta pashkaa..

Sitten kun soitti videopuhelut ihan maksullisella tavalla niin toimi moitteetta.

Ihme kitinää kun ilmatteeks pitää kaikki saada ja hirvee itku kun ei toimikaan moitteetta..

Vierailija
13/13 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään tarvetta ole kitistä. Ihmettelen vaan, kun yhteys aina toiminut aikalailla ongelmitta ja nyt yhtäkkiä ei enää viestit menekään. Ja kun kuitenkin laitoin hänelle viestin, jonka hän saattoi ymmärtää väärin ja oikeasti estää minun yhteydenoton. Se tässä eniten mietityttää, että jos esti minut, niin mistä sen tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä