Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on tuntemasi 9.10. syntynyt henkilö?

Vierailija
11.02.2018 |

Tämä on viimeinen kerta kun asiaa kysyn. :) omalle kohdalleni on sattunut kaksi tuona päivänä syntynyttä miestä jotka ovat uhkailleet mua väkivallalla, outo sattuma. Haluan ymmärtää että miksi ja kiinostaa minkälaisia kokemuksia teillä muilla on.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHan hirveä riivinrauta. Oikeesti.

Vierailija
2/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sattumalla mitään osuutta asiaan? Vai oikeastiko kuvittelet että kaikki 4.5. syntyneet on musikaalisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, mutta en ymmärrä vaan miks mulle tapahtui tällänen "sattuma" . Nyt on jäänyt jokin trauma. Horoskoopissa myös kuvailtiin että tuona päivänä syntyneet ihmiset on aggressiivisia, joten minun kokemukset osoittaa ainakin asian todeksi.

Vierailija kirjoitti:

Oisko sattumalla mitään osuutta asiaan? Vai oikeastiko kuvittelet että kaikki 4.5. syntyneet on musikaalisia.

Vierailija
4/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihmisen syntymäpäivä määrittää luonteen, lahjakkuuden ja muut ominaisuudet. Ihan höpötystä, että ne mistään geeneistä tai kasvatuksesta riippuisivat. Tämänhän aukottomasti todistaa se, että on monta väkivaltaista ihmistä, joilla on sama syntymäpäivä.

Vierailija
5/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen syntynyt 9.10., ja vähemmän aggressiivista ihmistä saat hakea. Missä luotettavassa lähteessä on kerrottu minkälaisia tiettynä päivänä syntyneet ihmiset on?? Aika kaukaa haettua, mitäs jos äiti olisikin synnyttänyt jo 8.10., tai 10.10.  niin hupsista, ei aggressiivista lasta? Sama persoona siellä on ollu koko raskauden ajan. Muuten, John Lennon, tuo ihmishirviö, oli myös syntynyt 9.10. 

Vierailija
6/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, mutta en ymmärrä vaan miks mulle tapahtui tällänen "sattuma" . Nyt on jäänyt jokin trauma. Horoskoopissa myös kuvailtiin että tuona päivänä syntyneet ihmiset on aggressiivisia, joten minun kokemukset osoittaa ainakin asian todeksi.

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö sun horoskoopeillesi. Ei ole mitään syitä miksi jotain sattumia tapahtuu toisille, ja muille ei. Koko elämä on täynnä sattumia

Vierailija
7/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa ei ois tapahtunut tätä sattumaa niin en ois mennyt niin pahasti sekaisin. :/ sitä on vaikeaa järjellä käsittää miten jonkun ihmisen elämä voi olla alusta loppuun tragediaa, siis tämä väkivallalla uhkailu ei ole ainut paha asia mitä minulle on tapahtunut...

Vierailija
8/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa ei ois tapahtunut tätä sattumaa niin en ois mennyt niin pahasti sekaisin. :/ sitä on vaikeaa järjellä käsittää miten jonkun ihmisen elämä voi olla alusta loppuun tragediaa, siis tämä väkivallalla uhkailu ei ole ainut paha asia mitä minulle on tapahtunut...

Sellaista se elämä on, toisilla helpompaa ja toisilla vaikeampaa. Koita pärjätä tai hae apua.

Vierailija
9/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se elämä on, toisilla helpompaa ja toisilla vaikeampaa. Koita pärjätä tai hae apua.

Odotan aikaa terapiaan. Harmittaa vaan kun nuo miehet oli muuten niin komeita ja mukavan oloisia mutta ainoiksi huonoksi luonteenpiirteiksi paljastui mustasukkaisuus, kontrolloinnin halu ja väkivaltaisuus. :(( nyt jäänyt sitten sellanen pelko että jos tulevaisuudessa tutustun vielä johonkin 9.10 syntyneeseen niin uskallanko olla tekemisissä.

Vierailija
10/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto.

Vierailija
11/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko vielä vastauksia?

Vierailija
12/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta mua rupesi naurattamaan ihan hirveästi. Mieheni syntymäpäivä on 4.5. Hän on hyvin musikaalinen ja soittaa orkesterissa. Joten ainakin yksi sellainen on.;)

Vierailija
13/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko seurustellut Steen Christerssenin kanssa vai miksi kysyt? Hän on syntynyt 9.10.

Vierailija
14/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko seurustellut Steen Christerssenin kanssa vai miksi kysyt? Hän on syntynyt 9.10.

No en ole ja sehän on varattu mies.

Vierailija
15/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki 9.10. syntyneet on ollu väkivaltaisia: John Lennon, Jackson Browne, Einojuhani Rautavaara, Steen Christensen, Sharon Osbourne, Ruth Ellis..... Pakkohan tämän on todistaa jotain! nämä ihmiset on väkivaltaisia ja näiden ihmisten ympärillä pyörii väkivalta.

Vierailija
16/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisä, joka kuoli 10 vuotta ennen syntymääni.

Sodankäynyt, ylivilkas, sen vuoksi vähän bipolaarinen ja lopulta alkkis. Kuitenkin hyväsydäminen ja huumorintajuinen mies, joka työvammasenakin yritti pitää iloista mieltä yllä.

Vierailija
17/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoisä, joka kuoli 10 vuotta ennen syntymääni.

Sodankäynyt, ylivilkas, sen vuoksi vähän bipolaarinen ja lopulta alkkis. Kuitenkin hyväsydäminen ja huumorintajuinen mies, joka työvammasenakin yritti pitää iloista mieltä yllä.

Kiitos :) ensimmäinen aiheeseen kuuluva ja asiallinen vastaus!

Vierailija
18/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, ainakaan tietääkseni, ketään 9.10. syntynyttä.

Vierailija
19/28 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
20/28 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan aikaa terapiaan. Harmittaa vaan kun nuo miehet oli muuten niin komeita ja mukavan oloisia mutta ainoiksi huonoksi luonteenpiirteiksi paljastui mustasukkaisuus, kontrolloinnin halu ja väkivaltaisuus. :(( nyt jäänyt sitten sellanen pelko että jos tulevaisuudessa tutustun vielä johonkin 9.10 syntyneeseen niin uskallanko olla tekemisissä.

Minkälainen on tuntemasi henkilö, joka juoksee komeiden pelimiesten perässä ja yllättyy siitä, etteivät he olekaan mukavia pidemmän päälle?