En saa tehtyä mitään, koska suunnittelen jatkuvasti itsemurhaa
Mutta en kuitenkaan ainakaan vielä ole sitä itsemurhaa uskaltanut tehdä. :/ Nytkin pitäisi tehdä läksyjä, mutta en vaan saa tehtyä niitä, kun mietin että joka tapauksessa kuolen huomenna ennen kouluunlähtöä. Tämä on ihan yhtä helvettiä. Leijun vaan täällä.
Kommentit (52)
Älä tee itsemurhaa. Elämässä on monia vaiheita.
Meinaat, että kuulustelevat läksysi Manalassa, eivät muuten kuulustele.
Millaisia tapoja oot miettinyt..pistä listaa
Esim junan alle jäämisestä voi selvitä hengissä..ilman toista jalkaa ja kättä...
Oon nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Älä tee itsemurhaa. Elämässä on monia vaiheita.
Missäs vaiheessa oot itse?
Mies ja lapset vaiheessa?
Rauhotuppa nyt. Ajatukset ensin muualle, kato leffaa, lue kirjaa.
Tosi hyvä olisi että tekisit jostain maadottavaa, esim rentoa kävelyä metsässä.
No, et kuole.
Hei, vitkuttelijan elämä on kauheaa
Ei sun täydy suunnitella. Kuolet joskus kuitenkin.
Jokapäiväinen psyykkeeni on ollut itsetuhoinen 11-vuotiaasta asti. Nykyään olen 21 (huhtikuussa 22), kouluttautumaton, syrjäytynyt, läski, ruma. Koskaan en ole viillellyt eikä mikään yrityksistäni ole koskaan mennyt pidemmälle kuin "joo ei ehkä sittenkään". Vituttaa selviytymisvaistoni!
Vierailija kirjoitti:
Rauhotuppa nyt. Ajatukset ensin muualle, kato leffaa, lue kirjaa.
Tosi hyvä olisi että tekisit jostain maadottavaa, esim rentoa kävelyä metsässä.
Ohuissa vaatteissa metsään eksyessä..ihmiselle tulee sellainen olo et on kuuma..se ottaa vaatteet pois ja paleltuu kuoliaaksi
Vierailija kirjoitti:
Jokapäiväinen psyykkeeni on ollut itsetuhoinen 11-vuotiaasta asti. Nykyään olen 21 (huhtikuussa 22), kouluttautumaton, syrjäytynyt, läski, ruma. Koskaan en ole viillellyt eikä mikään yrityksistäni ole koskaan mennyt pidemmälle kuin "joo ei ehkä sittenkään". Vituttaa selviytymisvaistoni!
Eikös kannattaisi todistaa itselleen että saa käytyä koulun loppuun.
Olet saanut opiskelupaikan..älä tuhlaa yhteiskunnan resursseja.
No, rumuus ja kouluttautumattomuus on korjattavissa jos tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Tai oikeastaan Jumala nauraa suunnittelijoille, koska kaikki on jo valmiiksi suunniteltua.
Sinkkumies
Ei kyl tää elämä on niin suuri ainutkertainen juttu, et ei kande luovuttaa.Kerran tässä vaan eletään, siitä pitää ottaa kaikki irti!Älä mitään tollasii hulluja suunnittele, tai sit meet hakeen apuu.Puhu jollekin mikä nyt niin vaikeeta on. Kaikki selviää kyllä.Sulla koko elämä edessä( läksyistä päätellen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai oikeastaan Jumala nauraa suunnittelijoille, koska kaikki on jo valmiiksi suunniteltua.
Sinkkumies
Juu, vapaa tahto ihan selvästi voi olla olemassa samaan aikaan kun kaikki on jo päätetty puolestasi. :D Hullu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös kannattaisi todistaa itselleen että saa käytyä koulun loppuun.
Olet saanut opiskelupaikan..älä tuhlaa yhteiskunnan resursseja.
Eutanasialla lopettaisin kaikkien käyttämieni resurssien tuhlaamisen.
Täällä sama enkä näe enää minkäänlaista toivoa elämässä.
Tee nyt ne läksyt ja lopeta leijuminen.