Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkumies - syy mikset huolisi kaunista naista?

Aaapee
10.02.2018 |

Jos tutustuisit mielestäsi kauniiseen ikäiseesi naiseen ja hän ihastuisi sinuun, niin mikä olisi se syy, niksi ohittaisit hyvän tilaisuuden?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlainen luonne.

Vierailija
2/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vielä kauniimpiakin ja nuorempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yhteistä hänen kanssaan.

Vierailija
4/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestää väärää puoluetta

Vierailija
5/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha. 

Vierailija
6/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riitä että nainen vaan on ihastunut. Tunteiden pitää olla molemminpuolisia.

Vierailija
7/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha. 

Aloituksessa luki ikäisesi nainen. Oletko itse sitten liian vanha?

-ei ap

Vierailija
8/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on vasta syy lähteä treffeille ja tutustua. Ei sillä vielä sen pidemmälle pääse.

Vierailija
9/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha. 

-ei ap

Naiset pilaantuvat nopeasti. Itse olen mies parhaassa iässä.

Vierailija
10/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha. 

-ei ap

oman ikäinen nainen on ok vain jos on itse 18v.

Vierailija
11/34 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mielummin kaljaa ja puuhastelen omia juttuja.

Vierailija
12/34 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/34 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa määräillä.

Vierailija
14/34 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä kauneudella nyt lopulta on? Kyllä mä ainakin tahtoisin kumppanin enkä mitään egoboostia.

Vierailija
15/34 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha. 

-ei ap

Naiset pilaantuvat nopeasti. Itse olen mies parhaassa iässä.

hahahahha! ei tarvitse kuin katsoa selviytyjiä niin tajuaa miten päätön väite! miehet vs naiset ja katso iät!

Vierailija
16/34 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön ihastun ja luoneeseen ja olemukseen sitten rakastun ja kiinnyn. Tai sitten en - Jos ainoa asia, mitä odottaisin, etten sanoisi vaatisin elämänkumppaniltani olisi ainoastaan hänen ulkonäkönsä, niin melkein voisin tällöin harkita hänen asemastaan nukkea.

Vierailija
17/34 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itseäni yli kymmenen vuotta nuorempia naisia, joten en mieluusti ikäistäni naista ottaisi. Toisaalta jos vakavaa suhdetta hakisin, niin en ehkä ihan kymmentä vuotta nuorempaa ottaisi. Ehkä jonku 6 vuotta nuoremman voisin ottaa.

Ei oman ikäinenkään täysi mahdottomuus olisi, mutta tällä hetkellä kun en etsi suhdetta ollenkaan, niin aika kaukaiselta tuntuu ajatus, että ottaisin noin vanhan naisen. Ylipäänsä ikäisiini naisiin törmää paljon harvemmin, koska eivät pyörä enää baareissa samoissa määrin kuin nuoremmat. Itse olen siis 30 ja sänkyyni tuon pääasiassa 18-22 vuotiaita naisia. Heissä on yksinkertaisesti keskimäärin paljon korkeampi taso. 

Vierailija
18/34 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H-hetkellä alkaa ahdistaa ja lähden karkuun.

Vierailija
19/34 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan itseäni yli kymmenen vuotta nuorempia naisia, joten en mieluusti ikäistäni naista ottaisi. Toisaalta jos vakavaa suhdetta hakisin, niin en ehkä ihan kymmentä vuotta nuorempaa ottaisi. Ehkä jonku 6 vuotta nuoremman voisin ottaa.

Ei oman ikäinenkään täysi mahdottomuus olisi, mutta tällä hetkellä kun en etsi suhdetta ollenkaan, niin aika kaukaiselta tuntuu ajatus, että ottaisin noin vanhan naisen. Ylipäänsä ikäisiini naisiin törmää paljon harvemmin, koska eivät pyörä enää baareissa samoissa määrin kuin nuoremmat. Itse olen siis 30 ja sänkyyni tuon pääasiassa 18-22 vuotiaita naisia. Heissä on yksinkertaisesti keskimäärin paljon korkeampi taso. 

30 v naisena ymmärrän. Oon itsekin alkanut kattella nuorempia miehiä, en tosin noin nuoria vaan 24-27v. He ovat komeempia, mukavampia, elämän janoisempia ja jaksavat sängyssä paremmin. Eivätkä painosta suhteeseen, sellaista kun en nyt halua! :)

Vierailija
20/34 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 v naisena ymmärrän. Oon itsekin alkanut kattella nuorempia miehiä, en tosin noin nuoria vaan 24-27v. He ovat komeempia, mukavampia, elämän janoisempia ja jaksavat sängyssä paremmin. Eivätkä painosta suhteeseen, sellaista kun en nyt halua! :)

Nuorten iloinen asenne on hauskaa ja se kuinka kaikki on heille uutta. Se saa minutkin tuntemaan itseni taas nuoremmaksi, kun he onnistuvat innostamaan minuakin asioihin, jotka olen nähnyt jo moneen kertaan. Kyllähän siinä aina jotain uuttakin tulee, kun on uuden ihmisen kanssa. 

Tosin en kyllä ymmärrä miksi etsit nuorempia miehiä paremman seksin toivossa, koska vanhemmat miehet ovat varmasti keskimäärin parempia sängyssä, koska heillä on yleensä kokemusta jo parisuhteestakin ja siellähän sen seksin yleensä kunnolla oppii. Ei 30-vuotias todellakaan ole vielä huonokuntoinen jos pitää itsestään huolta edes hieman. Minun on myös vaikea uskoa, että miehet suurissa määrin painostaisivat naisia parisuhteeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä