Sinkkumies - syy mikset huolisi kaunista naista?
Jos tutustuisit mielestäsi kauniiseen ikäiseesi naiseen ja hän ihastuisi sinuun, niin mikä olisi se syy, niksi ohittaisit hyvän tilaisuuden?
Kommentit (34)
Saan vielä kauniimpiakin ja nuorempia.
Ei ole mitään yhteistä hänen kanssaan.
Ei se riitä että nainen vaan on ihastunut. Tunteiden pitää olla molemminpuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha.
Aloituksessa luki ikäisesi nainen. Oletko itse sitten liian vanha?
-ei ap
Kauneus on vasta syy lähteä treffeille ja tutustua. Ei sillä vielä sen pidemmälle pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha.
-ei ap
Naiset pilaantuvat nopeasti. Itse olen mies parhaassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha.
-ei ap
oman ikäinen nainen on ok vain jos on itse 18v.
Juon mielummin kaljaa ja puuhastelen omia juttuja.
Mitä väliä sillä kauneudella nyt lopulta on? Kyllä mä ainakin tahtoisin kumppanin enkä mitään egoboostia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha.
-ei ap
Naiset pilaantuvat nopeasti. Itse olen mies parhaassa iässä.
hahahahha! ei tarvitse kuin katsoa selviytyjiä niin tajuaa miten päätön väite! miehet vs naiset ja katso iät!
Ulkonäköön ihastun ja luoneeseen ja olemukseen sitten rakastun ja kiinnyn. Tai sitten en - Jos ainoa asia, mitä odottaisin, etten sanoisi vaatisin elämänkumppaniltani olisi ainoastaan hänen ulkonäkönsä, niin melkein voisin tällöin harkita hänen asemastaan nukkea.
Saan itseäni yli kymmenen vuotta nuorempia naisia, joten en mieluusti ikäistäni naista ottaisi. Toisaalta jos vakavaa suhdetta hakisin, niin en ehkä ihan kymmentä vuotta nuorempaa ottaisi. Ehkä jonku 6 vuotta nuoremman voisin ottaa.
Ei oman ikäinenkään täysi mahdottomuus olisi, mutta tällä hetkellä kun en etsi suhdetta ollenkaan, niin aika kaukaiselta tuntuu ajatus, että ottaisin noin vanhan naisen. Ylipäänsä ikäisiini naisiin törmää paljon harvemmin, koska eivät pyörä enää baareissa samoissa määrin kuin nuoremmat. Itse olen siis 30 ja sänkyyni tuon pääasiassa 18-22 vuotiaita naisia. Heissä on yksinkertaisesti keskimäärin paljon korkeampi taso.
H-hetkellä alkaa ahdistaa ja lähden karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Saan itseäni yli kymmenen vuotta nuorempia naisia, joten en mieluusti ikäistäni naista ottaisi. Toisaalta jos vakavaa suhdetta hakisin, niin en ehkä ihan kymmentä vuotta nuorempaa ottaisi. Ehkä jonku 6 vuotta nuoremman voisin ottaa.
Ei oman ikäinenkään täysi mahdottomuus olisi, mutta tällä hetkellä kun en etsi suhdetta ollenkaan, niin aika kaukaiselta tuntuu ajatus, että ottaisin noin vanhan naisen. Ylipäänsä ikäisiini naisiin törmää paljon harvemmin, koska eivät pyörä enää baareissa samoissa määrin kuin nuoremmat. Itse olen siis 30 ja sänkyyni tuon pääasiassa 18-22 vuotiaita naisia. Heissä on yksinkertaisesti keskimäärin paljon korkeampi taso.
30 v naisena ymmärrän. Oon itsekin alkanut kattella nuorempia miehiä, en tosin noin nuoria vaan 24-27v. He ovat komeempia, mukavampia, elämän janoisempia ja jaksavat sängyssä paremmin. Eivätkä painosta suhteeseen, sellaista kun en nyt halua! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 v naisena ymmärrän. Oon itsekin alkanut kattella nuorempia miehiä, en tosin noin nuoria vaan 24-27v. He ovat komeempia, mukavampia, elämän janoisempia ja jaksavat sängyssä paremmin. Eivätkä painosta suhteeseen, sellaista kun en nyt halua! :)
Nuorten iloinen asenne on hauskaa ja se kuinka kaikki on heille uutta. Se saa minutkin tuntemaan itseni taas nuoremmaksi, kun he onnistuvat innostamaan minuakin asioihin, jotka olen nähnyt jo moneen kertaan. Kyllähän siinä aina jotain uuttakin tulee, kun on uuden ihmisen kanssa.
Tosin en kyllä ymmärrä miksi etsit nuorempia miehiä paremman seksin toivossa, koska vanhemmat miehet ovat varmasti keskimäärin parempia sängyssä, koska heillä on yleensä kokemusta jo parisuhteestakin ja siellähän sen seksin yleensä kunnolla oppii. Ei 30-vuotias todellakaan ole vielä huonokuntoinen jos pitää itsestään huolta edes hieman. Minun on myös vaikea uskoa, että miehet suurissa määrin painostaisivat naisia parisuhteeseen.
Vääränlainen luonne.