Paras silmänympärysvoide?
Kertokaa suosikkinne ja mielellään pienen perustelun kanssa!
Kommentit (35)
Minä olisin myös tullut tuota Cieniä suosittelemaan. Aivan loistava hinta-laatu -suhde.
Vierailija kirjoitti:
Cien. Yhtä hyvä kuin muutkin mutta selkeästi halvempi.
Totta; mm. Cliniquet ja Kiehlsit kokeilleena totean, että tuo Lidlin voide on ihan hyvä tuote. Järjetöntä maksaa monta kymppiä silikonimössöstä, kun Cienissä on sentään suht hyvä koostumus ja raaka-aineet sekä edullinen hinta.
Hah, yksimielinen kommentointi, jota jatkan.
Cien, hirmu halpa laatuunsa nähden.
Cien täälläkin. Vuosikymmeniä hassasin säännöllisesti rahaa Cliniqueen ja Clarinsiin, nyt pari vuotta Cieniä enkä huomaa mitään eroa. Ikää 45.
Yves Rocher'n Riche creme on hyvä ja riittoisa. Ei kalliskaan.
Ennen oli Pirkka, mutta mielestäni se ei ole enää samaa ainetta. Nykyään jotenkin geelimäisempää. Onko joku muu huomannut saman?
Diorin Capture Totale. On vaan niin helkkarin kallista, etten enää pysty ostaan. Harakanvarpaat silmäkulmassa lähti tolla.
Avène soothing eye contour cream. Tämä siis, jos sinulla on tosi kuiva ja / tai atooppinen iho. Itselläni varsinkin talviaikaan silmänympärykset ovat niin ärtyneet ja rohtuneet, että ihan sattuu. Mutta tämä voide pitää ihon pehmeänä ja poistaa kutinan.
Olen käyttänyt jotain Dioria joskus, nyt Dermosil enkä mitään eroa huomannut. Cien menee kyllä kokeiluun tämän ketjun perusteella.
Bioeffect-silmäseerumi. Ihan hemmetin kallista, mutta toimii.
Suosittelen ensin alle the ordinary caffeine solutions seerumia-joku tällä palstalla suosittele sitä kanssa, tosi hyvä ja edullinen. Kofeiini poistaa turvotusta kiihdyttäen pintaverenkiertoa. Kannattaa katsoa, että silmänympärysvoiteessa/geelissä on sitä. Cliniquella on myös superhyvä tuote: Cliniqie all about eyes serum de puffying eye massage, sen myynti vaan on lopetettu Suomessa, ei ainakaan saa Kicksistä, Stockkalta eikä Sokokselta, joutuu tilaamaan esim. Sephorasta.
Okei, kysyit voiteita, riippuu mihin tarkoitukseen. Yleiskäyttöön mun mielestä Cliniquella on paras: Clinique all about eyes silmänympärysvoide, ja mun käsittääkseni se normiversio tosta on parempi, ei rich, se on liian tuhtia.
Sitten, mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa esim. Avenen silmänympärysvoiteesta, joka on hypoallergeeninen.
Vierailija kirjoitti:
Hah, yksimielinen kommentointi, jota jatkan.
Cien, hirmu halpa laatuunsa nähden.
Ihan paskaa, kirveli silmänympärysihoa eikä juurikaan kosteuttanut, roskiin meni. Ihmisillä vaan on suuri toive ja halu löytää puoli-ilmainen kauneuden Graalin malja.
Pirkan koostumus tosiaan vaihtui jossain vaiheessa geelimäisemmäksi. Outoa tosin on, että juuri ostamani putkilo on taas samaa vanhaa. En ole vielä varma, onko palattu kokonaan entiseen vai onnistuinko ostamaan vanhaa erää olevan tuotteen. Vanhempi voide on joka tapauksessa toiminut mulla erinomaisesti jo vuosia.
Clinique all about eyes rich. Kuivat silmäluomet.
Cien oli samaa tasoa kuin pirkka. Ihan sama käytti tai ei. Ei siis vähentänyt kuivuutta eikä poistanut harakanvarpaita.
Cien-tuotteista vain yksi kokemus. Ostin hehkutettua paivavoidetta ja voi vee, kuinka se kirveli.
Vichyn silmanymparysvoiteet ovat ok. Samoin Laveran.
Lumene arctiq aqua deep moisturising gel.Säilytän jääkaapissa joten viilentää kivasti ja tekee silminnähden kirkkaamman ilmeen.Netistä ostin nettioutletista ja maksoi viisi euroa.
Cien. Yhtä hyvä kuin muutkin mutta selkeästi halvempi.