Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion opetella saamaan orgasmin helpommin

Vierailija
09.02.2018 |

Olen hyvää vauhtia keski-ikäistyvä nainen, monta lasta ja sama mies ollut 20 vuotta. Nuorena olin todella kiinnostunut seksistä, aina halukas sekä estoton. Sitten työ, lapset, pitkä parisuhde näivetti. Nyt lapset jo sen verran isoja että omaa aikaa löytyy pikkuhiljaa. Seksielämä on ollut pitkään huonoa, pitkät välit ja miehen lyhyt kesto (syy ja seuraus).

Olen jo kuukausia jumpannut alapäätä parempaan kuntoon ja sitä kautta ajatus heräsi. Jos saan orgasmin päivässä, lisääkö se halukkuutta ja herkkyyttä? Olen jonkin aikaa tätä jo tehnyt, pikkuhiljaa orgasmi tuntuisi tulevan helpommin kun omat tavat sen saamiseen löytyy. Paljon on vielä kuitenkin tekemistä. Erityisesti harjoittelen seksiin virittäytymistä mikä on haastavinta ollut viime vuosina. Päivän kiireet, lapset, kotityöt, työt... kaikki pyörii päässä nukkumaan menoon asti eikä sellaista off-asentoa tunnu löytyvän. Saatikka omaa/parisuhde aikaa kun apset pyörii ympärillä koko ajan.

Löytyisikö täältä vielä vinkkejä tai neuvoja miten projektia helpottaisi? Tai kokemuksia omasta vastaavasta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä