Miksi sama ihminen laittaa kahviin rasvatonta Maitoa mutta ostaa 10 % jugurttia?
Kommentit (17)
Ei logiikka aina toimi noissa hommissa. Minun havaintojen perusteella Hermesetas lihottaa, koska en ole nähnyt kuin lihavien sitä käyttävän.
Minä käytän aina täysmaitoa mutta syön myös paljon rasvattomia skyr-rahkoja. En tuijota ainesosaluetteloa vaan käytän niitä tuotteita mistä tykkään ja ihan hoikkana olen pysynyt
Kaapissa ei ole kuin rasvatonta maitoa, pakko laittaa sitä jos kerma on loppu.
Eikö 10% jogurtti ole myös lähes rasvatonta tai ainakin vähärasvaista?
Pitää rasvattomasta maidosta ja 10% jogurtista -? Oikeastiko tämä on mysteeri sinulle?
No jospa tää henkilö käyttää rasvatonta maitoa muutenkin kuin kahvin seassa eikä viitsi pelkästään kahvin vuoksi ostaa rasvaisempaa maitoa. Rasvaisempi jugurtti taas sopii tosi hyvin esim. ruuanlaittoon.
Mitä? Pitääkö aina ostaa kaikki tuotteet yhtä rasvattomina? Eikö jotain voi ostaa rasvattomana ja toista täysrasvaisena? Miksei kukaan ole kertonut tätä minulle :(
Ostan rasvattomia jogurtteja, mutta käytän ruoanlaitossa kermaa ja punaista maitoa, juon kevytmaitoa. Olen kamala ihminen.
Mitä ihmettä - sama ihminen ostaa karkkia ja salaattia?!?! Hälyttäkää palokunta!
Mä tykkään eniten rasvattoman maidon mausta sekä pelkiltään, että kahvin kanssa, en osta sitä rasvattomuuden vuoksi. Jogurtteja ostan laidasta laitaan, joskus rasvatonta joskus ihan niin rasvaista kun löytyy.
Koska rasvaton maito maistuu paremmalle. Luuletko tosissasi, että kaikki käyttää rasvatonta maitoa vain rasvattomuuden takia?
En olisi osannut arvata, että toisten ruokailutottumuksetkin ovat jollekin noin iso asia. Saati, että ruokailussakin tarvitsisi olla jokin logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aina täysmaitoa mutta syön myös paljon rasvattomia skyr-rahkoja. En tuijota ainesosaluetteloa vaan käytän niitä tuotteita mistä tykkään ja ihan hoikkana olen pysynyt
Skyr maistuu yrjöltä. Siis kirjaimellisesti juuri siltä.
Rasvaton maito ei edes pehmennä kahvin makua vaan lantraa sitä vain vedellä.