Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdunko 1600 kalorilla vuorokaudessaa?

Vierailija
08.02.2018 |

Ja kuinka nopeasti? Siis ilman liikunnan lisäämistä. Olen nainen, 170cm, 80kg.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähennät tuon verran, niin saat 4,5 päivässä 1kg läskiä poltettua. Läski 1kg= 7000kcal

Vierailija
2/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti laihdut. Itse laihdun nopeastikin 1700 kcal ruokamäärällä, olen 167cm, 71kg. Mutta en jaksa olla niin vähillä kaloreilla, tulee järjetön nälkä ja himotus, ja siksi dieetti yleensä lopahtaa. Eli minusta tuo on ehkä vähän liiankin kitudieetti, jaksatko noudattaa? Luulen, että laihtuisit isommallakin määrällä. Tietysti riippuu myös siitä, oletko kuinka aktiivinen. Jos vain makaat ja syljet kattoon, niin ehkä tuo on sopiva, mutta jos yhtään liikut, niin isompi määrä voisi olla sikäli parempi, että sitä olisi helpompi noudattaa ja jaksaisit paremmin jatkaa tuolla linjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori, todennäköisesti. Jos keski-ikäinen istumatyön tekijä, saatat lihoa.

Vierailija
4/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti laihdut normaali energian tarve on noin 1000-2000 kertaa isompi.

Vierailija
5/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tämä kalorimäärä vaikuttaa aika paljolta määrältä ruokaa...jos nyt olen arvioinut kalorit oikein. kaksi lämmintä ruokaa ja jopa jotain herkkuja saa tuohon mahtumaan kun syö paljon kasviksia ja kasvisproteiinia. t. ap

Vierailija
6/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nuori, todennäköisesti. Jos keski-ikäinen istumatyön tekijä, saatat lihoa.

Tätä pelkään...Olen keski-ikäinen istumatyön tekijä ja sohvaperuna. t. ap

Vierailija
7/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata arvioida, vaan laskea. Keittiövaa'an kanssa. Arvointi menee helposti pieleen.

Vierailija
8/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo jo 0,4 grammaa sokeria. Minä söisin kyllä vähän enemmän.

Vierailija
9/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin ap, jos syo terveellisesti, puhtaita kaloreita ja paljon vihanneksia, tuolla kalorimäärällä ei pitäisi nälkä tulla ja paino putoaa. 

Vierailija
10/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorit ei merkitse vaan se mitä syöt.

Vierailija
11/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti laihdut. Itse laihdun nopeastikin 1700 kcal ruokamäärällä, olen 167cm, 71kg. Mutta en jaksa olla niin vähillä kaloreilla, tulee järjetön nälkä ja himotus, ja siksi dieetti yleensä lopahtaa. Eli minusta tuo on ehkä vähän liiankin kitudieetti, jaksatko noudattaa? Luulen, että laihtuisit isommallakin määrällä. Tietysti riippuu myös siitä, oletko kuinka aktiivinen. Jos vain makaat ja syljet kattoon, niin ehkä tuo on sopiva, mutta jos yhtään liikut, niin isompi määrä voisi olla sikäli parempi, että sitä olisi helpompi noudattaa ja jaksaisit paremmin jatkaa tuolla linjalla.

Kitudieetti? Minusta 1600 kalorilla on helppo pysyä kylläisenä koko päivä, silloinhan voi syödä esim. 4 x 400 kalorin annosta päivässä ja kun fiksusti valitsee ne kalorit niin saa oikein täyttäviä annoksia. Tietysti jos liikkuu tosi paljon niin tuo voi olla vähänlaisesti mutta esim. jollain arkiliikunnalla + kevyellä lenkkeilyllä tuo on minusta ihan riittävä kalorimäärä ilman että tarvitse nähdä nälkää.

Vierailija
12/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitudieetti? Minusta 1600 kalorilla on helppo pysyä kylläisenä koko päivä, silloinhan voi syödä esim. 4 x 400 kalorin annosta päivässä ja kun fiksusti valitsee ne kalorit niin saa oikein täyttäviä annoksia. Tietysti jos liikkuu tosi paljon niin tuo voi olla vähänlaisesti mutta esim. jollain arkiliikunnalla + kevyellä lenkkeilyllä tuo on minusta ihan riittävä kalorimäärä ilman että tarvitse nähdä nälkää.

Kalorilla ap ilmeisesti tarkoitta kilokaloreita, siitä tuo kitudieetti.

Vierailija
13/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34v. sohvaperuna, syön 1400-1500 kaloria keskivertopäivänä, enkä laihdu sillä.

Vierailija
14/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienellä kilokalorimäärällä meinasit selvitä. 1600 KALORIA (cal) = 1,6 kilokaloria (kcal).

Vierailija
15/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä pelkään...Olen keski-ikäinen istumatyön tekijä ja sohvaperuna. t. ap

1400kcal mieluummin, jos et liiku.

Vierailija
16/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut aluksi, mutta sitten käy niin että elimistösi säätää aineenvaihdunnan tuolle tasolle, et liho etkä laihdu, vaan junnaat paikoillaan. Tuo on älyttömän vähän energiaa ja urheilla ei tuolla jaksa. Ei ole palikoita kasvattaa lihaksia ja pinnistellä. Hiukset kärsii, iho kärsii, hormonitoiminta menee sekaisin, jne...

Ei se miten paljon syö, vaan se mitä syö ja kuinka paljon liikkuu. Ala harrastaa hikiliikuntaa ja syö terveellisesti. Ei sen kummempaa. Vaatii itsekuria syödä terveellisesti, joillekin sopii täysin herkut pois, joillekin maltillisesti herkkuja jos pystyy syömään esim. vain kerran viikossa. Syö puhdasta, laadukasta, ravitsevaa ruokaa.

En lähtisi diettaamaan ollenkaan vaan tekisin sinuna elämäntapamuutoksen. Diettaamalla tiputettu paino tuppaa tulemaan takaisin, korkojen kera, ja kehonkoostumus huononee joka dieetillä -> vähemmän lihasta ja enemmän rasvaa. Todella huono kierre.

Vierailija
17/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka puhutte "kalorista" kun tarkoitatte kilokaloria, puhutteko te myös metristä kun tarkoitatte kilometriä ja grammasta kun tarkoitatte kilogrammaa? Välillä mietin tätä.

"Paljonko painat?"

"60,5 grammaa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan