Kumpi on isä?
Tässä ei oo mitään pettämis hommia sit sanon nyt ihan heti alkuun olen sinkku. Oli säätöä tossa 2,5 vuotta yhden jäbän kanssa ei ikinä mitään sen vakavempaa ollu kun nussiminen viimenen kerta kun tän hlö kaa olin oli 4.12.2017 sen jälkeen äijä kerto että seurustelee. Seuraavalla viikolla tapsin tän nykysen panon sitten. Viimeset kuukautiset ollut 24.12-30.12 ja sitten tän nykysenkaa 10 pv eka kerta... nyt tässä sit mietin et kumpi isä?? Ja varmasti tulee jotai ”kannattaako jakaa sitä pillua” nii kaikille teille kiitos kyllä kannattaa seksi on ihanaa.
Kommentit (17)
Ap! Siis 4.1.2018 oli viimenen kerta
Lukutaidoton lisääntyy vahingossa, yök.
Ihan sama kumpi on isä, se selvitetään nykyisin vaikka väkisin otetulla dna-testillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap! Siis 4.1.2018 oli viimenen kerta
Ja kyllä, se oli VIIMENEN krta!
Tietenki rikkaampi. Ajattele niin kuin foorumin mammat. Massii massii...
Vierailija kirjoitti:
Se kummalla on enemmän rahaa
Joo, se on isä, kummalla on enemmän rahaa, ja pystyy maksamaan isommat elarit. Mieti tätä.
kumpi vaan voi olla, siittiöt voi elää jopa viikon.
Jos kuukautiset olivat ns. normaalit vuotomäärineen ja kipuineen, niin sitten sanon että tämä kakkosmies on isä.
MUTTA jos kuukautiset olivat jollain tapaa "epämääräiset", eli alkoivat vähän ehkä myöhässä, tiputteli päivän jos toisenkin, sitten vuoti kunnolla pari kertaa ja tiputtelu jatkui ja jatkui ja jatkui (tai kaikki vuoto loppui kuin seinään) niin sitten voi hyvinkin olla, että tää eka mies on lapsen isä.
Nimittäin AINA ja JOKA PAIKASSA sanotaan ja kirjoitetaan, että "olet raskaana kun menkat jäävät välistä". Paskat. Alkuraskauden verenvuodot ovat aivan normaaleja ja jos on vähänkin stressiä/kiirettä/muuta mielessä, niin eipä kiinnitäkään sitten huomiota epänormaaliin vuotoon. Toisin sanoen, raskaana ollessa voi tulla verenvuotoa enemmän tai vähemmän.
Mä veikkaisin sitä myöhempää mut tosiaan ei voi olla varma.
Toki voit pyytää terkkarista raskaushormonin määrän määrityksen (tällöin raskaus varmistetaan verikokeella)
Paljonko sun kuukautiskierto on? Jos alle 29 päivää, veikkaan ekaa. Jos yli 29 päivää, veikkaan tokaa.
Näin se isälotto pyörii...
Laittaakaas poikaset siittiöitä talteen ja sitten vasektomiaan. Kyllä naikkosen hymy hyytyy, kun kertoo onnellisesta uutisesta. Siis järki käteen!
Voiko yhtään epäselvemmin kirjoittaa? Eipä ole ainakaan kypsä ihminen kyseessä. Välinpitämättömyys näkyy kommentissa. Et edes tuollaisen asian kyseessä ollessa viitsi kirjoittaa asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lukutaidoton lisääntyy vahingossa, yök.
Ihan sama kumpi on isä, se selvitetään nykyisin vaikka väkisin otetulla dna-testillä.
Tuo ensimmäinen virkkeesi, sinäpä sen sanoit.
Mites toi abortti? Eikö se kuitenkin olisi järkevin valinta, eipähän tule taas yhtään huonon perheen lapsia tähän maahan.
Hyi, yök!!!!!!!!!!!!!!!!! Seksi on ällöööööööö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En tiiä kumpi on isä, eikä kiinnosta!
Yök!
Enkä aio tulla tähän keskusteluun enään koskaan joten älkää odottaako vastausta KUN vastaat te, kirjoitan epäselvästi, mutta olen silti cooli.
Isyystestiin toinen niistä, kyllä se siitä selviää.