Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ystäväni perheineen ovat aina jossain taudissa! Heidän lapset on päiväkodissa/koulussa ja tän ystävän sekä hänen miehensäkin töissä molemmissa varmaankin altistuu aika kiitettävästi kaikille bakteereille ja viruksille.

Just ovat kaikki melkein parantuneet tai vähän on tuntunut kurkku käheältä ja nokka vuotaa, muttei vielä pahempaa. Vatsatautia on nyt sen ja sen päiväkodissa/koulussa, mut onneks vielä ei oo heille tullut jne.
Ärsyttää siinä mielessä tavatakin, kun ihan valehtelematta joka toisella kertaa joku meidän perheestä saa heiltä jonkun pöpön. Inhottavaa ajatella kenestäkään näin, kun ovat kumminkin mukavia ihmisiä, mutta kyllähän se silti ärsyttää kun jo ennen tapaamista alkaa miettimään minkäköhän viruksen heiltä sillä kertaa saa.

• ylös 9
  • alas 4

Kommentit (5)

Vierailija

Miten viitsit valittaa, ystävän perheellä sentään olisi aihetta valittaa kohtaloaan.

Vierailija

Sitten pitää vaan tavata heitä mahdollisimman harvoin tai ei koskaan. Ja varmistaa ennen tapaamista että kaikki ok.

Tiedän itsekin perheitä joissa ollaan aina sairaana ja kuinka ollakaan on ollut täitä ja kihomatoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä olen nähnyt yhtä sukulaisperhettä kahden vuoden aikana 3 kertaa ja aina on meidän lapsi ollut kipeenä.... ei se siinä välissä kyllä oo sairastellut yhtään, mutta mistäpä he sen tietäisi.

Vierailija

Mun serkun perhe sairasteli ennen tosi paljon. Sitten hankkivat koiran, ja sairastelu loppui.

Vierailija

Mun työkaveri on jatkuvasti pois töistä. Aina on lapset kipeänä ja sitten hän itse tulee kipeäksi. Aina on jotakin.
Mutta en kyllä ihmettele kun hänen luona käy.
Koti on aina niin siisti ja puhdas. Vaikka menisin yllättäen käymään, niin silti on aina kaikki tiptop. Ei roskan roskaa näkyvillä tai pölyä. Ei ikinä likaisia astioita missään. Ei edes yhtä mukia tiskipöydällä.
Varmana jynssää koko talon desinfiointiaineella jatkuvasti.