Miksi ihmeessä nettideitti ei halua nähdä kuvaani?
Olen todella ihmeissäni. Ollaan kirjoiteltu nyt jonkin aikaa ihan päivittäin ja jutut menee hyvin yksiin. Olen usein kysynyt joko haluaa nähdä kuvani, mutta aina tulee vastausta "ei sun tarvii laittaa kuvaasi" "ulkonäkö ei ole mulle yhtään tärkeää" ym muuta. Itse olen miehen kuvan jo nähnyt koska se on hänellä profiilissaan.
Olen hänellekkin asiaa ihmetellyt että miksi näin. Kuvattomuudesta huolimatta olisi valmis ajamaan satoja kilometrejä treffeille kanssani. En tajua.
Kommentit (20)
Vaikuttaa aaaiiiika epäilyttävältä: mies, jolle ulkonäkö olisi sivuseikka.
Kenen kuvan mies lie laittanu profiiliinsa?
Se on ihan normaalia, yleistä. On outoa jos et aiemmin ole vastaavanlaiseen törmännyt.
Miehet, jotka haluavat pelkästään seksiä, eivät välitä niin siitä ulkonäöstä. Saa olla vanhempi, pullukka ja ihan mitä vaan.
Toisaalta on kyllä niinkin, että kuva on vain yksi hetki, joka on tallennettu kuvan muotoon, linssivääristymineen ja värivirheineen. Ihmisellä on miljoona muutakin ilmettä ja olotilaa. Ehkä mies haluaa luoda kuvan sinusta enemmän täydellisenä, kokonaisuutena, ihan livenä, eikä kasvattaa mielensä kuvaa sinusta yhden vangitun hetken perusteella.
tai sitten hän on mikäliepervo.
Vierailija kirjoitti:
Koska jo ensimmäinen päänaukaisu, virke tms. paljastaa vastapuolelle enemmän kuin arvaatkaan.
Joo just noi päänaukaisut on tosi paljastavia.
Höh. On olemassa myös fiksuja ihmisiä, joille toisessa on tärkeää jokin muu kuin ulkonäkö. Eikö olekin kummallista? Mutta mukavaa.
"ajamaan satoja kilometrejä treffeille [lue: panolle] kanssani"
Ehkä se on stalkannut sut jostain somesta?
Ehkä se ei halua kokea pettymystä sen takia, että kuvat eivät vastaisikaan todellisuutta? On helpompi tavata odottamatta yhtään mitään kuin ladata liian suuria toiveita tapaamiselle. Itsekin olen monta kertaa toivonut, etten olisi nähnyt etukäteen liian hyviä kuvia treffikumppanistani. Jos ei olisi ollut mitään odotuksia, niin olisin helpommin antanut anteeksi sen, että tyyppi ei vastannutkaan mielikuviani lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on kyllä niinkin, että kuva on vain yksi hetki, joka on tallennettu kuvan muotoon, linssivääristymineen ja värivirheineen. Ihmisellä on miljoona muutakin ilmettä ja olotilaa. Ehkä mies haluaa luoda kuvan sinusta enemmän täydellisenä, kokonaisuutena, ihan livenä, eikä kasvattaa mielensä kuvaa sinusta yhden vangitun hetken perusteella.
pervot nimenomaan haluavat kuvan eikä nähdä vaivaa tutustua ja kasvattaa tunteita molemminpuolin.
Mies kuulostaa enempi romanttiselta ja haluaa nähdä sinut livenä ja olla siihen asti välittämättä ulkonäöstä ja kasvattaa tunteita SINUA kohtaan.
Viestitteletkö sieltä nettisovelluksesta ja kuva olisi pitänyt lähettää sähköpostilla? Ei halua antaa sinulle sähköpostiaan? Jos siitä näkyy oikea nimi eikä ole ajatellut että voisi tehdä feikkitilin? Tai vaimollaan on pääsy sähköpostiin.
Ehkä se on vain kohteliaisuutta, jos olet kysynyt asiaa siten, että hän on saanut sellaisen käsityksen ettet mielelläsi laita kuvaa. Jos oikeasti haluat sen kuvan lähettää, olisit sen voinut lähettää kysymättäkin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi on aika kaukaa haettua. Ulkonäöllä on merkitystä. Sillä on merkitystä niin miehille kuin naisille. Ei tietenkään tarkoita, että vain joku supermallin näköinen voisi löytää kumppanin. Ihmiset ihastuu kaikenlaisiin. Tärkeää kuitenkin löytyä sitä vetovoimaa.
Ainakin itse pystyn kuvasta helposti sanomaan jos en tule ihastumaan. Ei siinä hieno persoonallisuus ja hyvät jutut mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Viestitteletkö sieltä nettisovelluksesta ja kuva olisi pitänyt lähettää sähköpostilla? Ei halua antaa sinulle sähköpostiaan? Jos siitä näkyy oikea nimi eikä ole ajatellut että voisi tehdä feikkitilin? Tai vaimollaan on pääsy sähköpostiin.
aluksi sovelluksessa, nyt jo pitkään sähköpostilla ja hän kirjoittaa nimenomaan työsähköpostistaan, jossa näkyy nimet ja kaikki..ap
Jos haluaa nähdä kuvan, on pinnallinen paskiainen. Jos ei halua, on epäilyttävä...
No mitä tuota turhaan mietit. Ei yleensä kannata viestitellä pitkään näkemättä. Nyt vaan tapaaminen sitten. Viikonloppukin edessä.
Jos ei suostu ja kirjoitteleekin vain töistä, on naimisissa.
Nettideittaillessani tuli vastaan yksi tyyppi, joka ei näyttänyt kuvaansa, ei halunnut nähdä minun kuvaani, ei halunnut kiirehtiä tapaamisessa, mutta silti oli sitä mieltä että ollaan käytännössä jo pari. Ihmetteli, miksen poistanut deittiprofiiliani (viestiteltiin messengerin kautta), kun "ollaan jo löydetty toisemme".
Hrr.. edelleen karmii selkäpiitä. Meni lopulta estoon, meni jutut liian pelottaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella ihmeissäni. Ollaan kirjoiteltu nyt jonkin aikaa ihan päivittäin ja jutut menee hyvin yksiin. Olen usein kysynyt joko haluaa nähdä kuvani, mutta aina tulee vastausta "ei sun tarvii laittaa kuvaasi" "ulkonäkö ei ole mulle yhtään tärkeää" ym muuta. Itse olen miehen kuvan jo nähnyt koska se on hänellä profiilissaan.
Olen hänellekkin asiaa ihmetellyt että miksi näin. Kuvattomuudesta huolimatta olisi valmis ajamaan satoja kilometrejä treffeille kanssani. En tajua.
En minäkään halunnut nähdä yhdenkään nettideittini kuvaa aikanaan. Ei mullekaan ollut ulkonäkö niin tärkeää että olisin sen perusteella raakannut ihmisiä pois, sen lisäksi mitä tein jo kertoessani millaista miestä etsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi on aika kaukaa haettua. Ulkonäöllä on merkitystä. Sillä on merkitystä niin miehille kuin naisille. Ei tietenkään tarkoita, että vain joku supermallin näköinen voisi löytää kumppanin. Ihmiset ihastuu kaikenlaisiin. Tärkeää kuitenkin löytyä sitä vetovoimaa.
Ainakin itse pystyn kuvasta helposti sanomaan jos en tule ihastumaan. Ei siinä hieno persoonallisuus ja hyvät jutut mitään auta.
Kaikki eivät ole yhtä rajoittuneita? Itse olen aina ihastunut juttujen perusteella. Saattaa olla sinänsä tuttu tyyppi opiskeluporukoista, mutta ihastus syttyy myöhemmin, kun tyyppi tekee tai sanoo jotain ihastumisen arvoista
Koska jo ensimmäinen päänaukaisu, virke tms. paljastaa vastapuolelle enemmän kuin arvaatkaan.