Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otta päähän! Ajelin taas toissapäivänä vähä

Vierailija
17.04.2006 |

" mahakarvoja" pois. (Siis mulla häpykarvotus jatkuu vanana napaan asti) Nyt on sit taas maha täynnä punasta näppyä ja hirvee kutina! Siis karvatupen tulehdushan se kai on mut miks? Ja mitä voin tehä ettei sitä tulis? (Ajoin karvat uudehkolla " naisten höylällä" suihkussa) Haluisin ajella noit karvoja vähä enemmänki, mut en tdellakaa haluu tällästä kutinaa ja näppylöitä " sinne" ! Auttakaa nyt ihmiset hyvät!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tarkoitettu alapään karvojen ajeluun, siitä ei tuu kutinaa(gillette)

Vierailija
2/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvat olen jo ennenkin pitänyt poissa, kuten nytkin.

r.v.30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista Veetin vahaliuskoilla, tai jos ne on kovin tiukassa niin sillä tahnalla mikä annetaan vaikuttaa ja kaavitaan irti ...ei tuu tulehdusta ja sänkikin on vähän hillitympi kun ajelun jälkeen

Vierailija
4/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Minä vahaisin. Pysyvät kauan poissa.

Vierailija
5/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvatkin hassun harvassa (siksi ajelen ne aina pois), mutta nyt on sellainen karvaviiva alakanut ilmestyä napaan asti. Joten samoja ongelmia. Olen synnyttänyt -99 ja -04.

Vierailija
6/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks niit kotivahoaj monenlaisia? Onks ne kuin kalliita? Käykö myös häpykarvojen poistoon? Eiks satu ihan hitosti? Tekis kyl mieli kokeilla, mut en tiiä uskallanko. Eikä viittis hirveesti laittaa rahaa, jos sit jääki käyttämättä...

Vierailija
7/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän väljiä alus- ja päällyshousuja sinä päivänä kun olen ajellut, iho ei ärry, kun saa hengittää vapaasti, eikä hankaudu, kannattaa kokeilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän