Vierailija

Tätä on nykypäivä. Ilkeillään toisille. Itse en edes avaa noita keskusteluja, koska nimeni on varmuudella listassa.

• ylös 12
  • alas 1

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nykypäivänä ihmisillä on niin paha olla, että yritetään jollain tavalla saada lytätyksi toisia edes vähän huonommiksi kuin mitä itse on.

Vierailija

Minä pahoitan eniten mieleni siitä, jos näen lapseni nimen listassa. Tuntuu niin henkilökohtaiselta, vaikka tyhmää onkin.

Vierailija

Nimet kuvaavat lähinnä aikakautta, jolloin ovat olleet muodissa. Tänään nauramme Pirjoille ja Ritvoille ja nimeämme oman tyttären Adeleksi. Jossain vaiheessa taas muotiin tulleet Pirjot ja Ritvat nauravat Adelelle ja Odessalle.

Nimille naureskelu on turhaa ja lapsellista.

*mummeli*

Vierailija kirjoitti:
Minä pahoitan eniten mieleni siitä, jos näen lapseni nimen listassa. Tuntuu niin henkilökohtaiselta, vaikka tyhmää onkin.

Älä pahoita mieltäsi. Älä edes luo noita. Lapsellasi on kaunein nimi, josta itse pidätte.
*
Itse muistan, kun kävin kotipaikkakuntani pienessä kaupassa kahdeksan kuukauden ikäisen lapseni kanssa ja siellä ihmiset nauroivat, kun kerroin lapseni nimen. Silloin ei ollut vielä muodissa vanhan ajan nimet.

*mummeli*

*mummeli* kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älä pahoita mieltäsi. Älä edes lue noita. Lapsellasi on kaunein nimi, josta itse pidätte.
*
Itse muistan, kun kävin kotipaikkakuntani pienessä kaupassa kahdeksan kuukauden ikäisen lapseni kanssa ja siellä ihmiset nauroivat, kun kerroin lapseni nimen. Silloin ei ollut vielä muodissa vanhan ajan nimet.

😊

Vierailija

Tätähän tämä mammapalsta on aina ollut. Udellaan vaan rumia nimiä, miesten ja naisten turnoffeja, paskimpia julkkiksia, huonoimpia ammatteja jne. Ei täällä mielenterveyttään hoida.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.