Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tähän oloon nyt mua,läheisriippuvuus,epävakaa persoona ja vainoharhaisuus

Parisuhdeongelmia
02.02.2018 |

Eli olen läheisriippuvainen tiedostan sen itse. Mulla myös epävakaa persoonallisuus todettu. En syö mitään lääkitystä enkä ole syönyt. Opamoxeja joskus pahimpaan ahdinkoon satunnaisesti. Olen menossa terapiaan ensiviikolla mut se ei nyt heti varmaan alussa auta. Mun ongelma on siis kamala epävarmuus koko ajan parisuhteessa, pelkään koko ajan et mies jättää ja hylkää mut. Ollaan oltu yhdessä 7kk Vainoharhailen koko ajan et sillä on toinen nainen mitä ihmeellisimmistä syistä. Jos hän on esim ollut whatsupissa monta kertaa tänään paikalla oon varma et juttelee jonku naisen kanssa. Jos ei oo tänään ollut paikalla siellä, sillon taas ajattelen et se on jonkun naisen kanssa. Jos hän ei huomio mua tarpeeksi läsnäolollaan, epäilen et hän ei enää halua mua tai oo kiinnostunut. Jos hän onkin tosi läheinen ja ihana niin epäilen sillon että sillä huono omatunto jostain. Hän on muutenkin sellainen erakko tyyppi että tarvii paljon omaa aikaa ja tilaa. Hän viihtyy yksinkin hyvin ja matkustaakin yksin usein. Silti jos menee päiviä et hänestä ei kuulu oon aivan ahdistunut ja paniikissa. Mies ei tod tiedä mun olotilasta enkä hälle halua kertoa. Nähdään vain joka toinen vko koska meillä pitkä välimatka ja molemmilla viikko viikko vanhemmuus. Millä hitolla saan järjen päähän ja rauhotettua itteni? Tää sama kaava on mulla joka suhteessa aina. Pelkään hylkäämistä kuollakseni. Mulla myös kaikkia ihme vainoharhasuuksia esim jos hänen luona joku uus shampoo pullo niin oon varma et joku nainen sen tuonut sinne. Vaikka hänellä 2 teini ikäistä tyttöä jotka tarvii näitä naistenjuttuja. Hän ei oo muutenkaan sen tyylinen et pettäisi, hän oli naimisissa 20v saman naisen kanssa eikä koskaan pettänyt jne. Ei esim tykkää yhdenillan jutuista tai irtosuhteista. Tajuan itsekin että näillä mun vaikoharhasuuksilla ei oo mitään tekemistä todellisuuden kanssa koska nää on välillä niin älyttömiä että ei niissä voi olla edes mitään perää mutta pelkään että mullamenee pahemmaksi nää mielikuvitus pelot:(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuudesta voi parantua tai sen kanssa voi oppia elämään. Meditaatio auttaa hillitsemään ajatuksia ja terapia auttaa varmasti. Kysyy siellä varmasti ensin vanhemmistasi, oliko kotona alkoholismia yms. Siellä ehkä syy pelkoosi tulla hylätyksi.

Olet tarpeeksi ja olet hyvä sellaisena kuin olet ja hienoa ettet ole kertonut epäilystäsi kumppanillesi. Nauti hänen seurastaan ja yritä hillitä ajatuksesi kun olette erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän