Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän haastattelu 3 kk:n välein millainen?

Vierailija
02.02.2018 |

Kiinnostaisi tietää, millainen tapahtuma tämä on. Mitä kysyvät, mitä tapahtuu? Ei yleensä mennä paikan päälle, vaan on netissä tai puhelimitse?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehelle soittivat. Sanoivat soittavansa joulukuussa mutta vasta viime viikolla tuli soitto.

Vierailija
2/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tota ole edes ollut 3kk välein, kun te-toimistolla ei ole resursseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkäänlainen. Siirtävät aina vaan netissä näkyvän ajan 3kk eteenpäin.

Vierailija
4/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Ei ole ikinä soitettu mutta olenkin kahdessa eri osa-aikatyössä

Vierailija
5/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ovat keskittäneet puhelut pitkäaikaistyöttömiin, koska itselleni on tullut puolentoista kuukauden aikana 3 soittoa + yksi infotilaisuus?

Palveluntarvearviointi ainakin tehtiin yhden soiton aikana, muut soitot olivat lähinnä ilmoittamista, että virkailija vaihtuu, siirretään seuraavalle. Yksi virkailijoista ei ollut asiallinen mielestäni, kaikki muut kyllä, myöskin infotilaisuus oli asiallinen, ei millään lailla painostava tai tiettyihin toimiin pakottava tms., kuin mitä ennalta olin odottanut.

Vierailija
6/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut 1v4kk työtön. Kerran soitettu ja ollut kaksi pilottiryhmän infoa. Ei työtarjouksia.

Vierailija
7/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ehti olla vain muutaman kuukauden työttömänä tuon soiton aikaan.

On myös saanut paljon ilmoituksia työpaikoista keskuksen kautta.

Vierailija
8/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kai vuoden aikana soitettu kerran sellaisessa asiassa, mikä voidaan katsoa 3kk-soitoksi. Virkailija tarkisti, olenko Sampo-palvelussa johon olin hakenut. Ja taisi silloin päivittää sitä työllistymissuunnitelmaa. Aiemmin ei oltu yhteydessä, ehkä koska olin alkuvuodesta ollut rekrykoulutuksessa ja loppuvuodesta hain toiseen. 

Hiljattain tuli puhelu, jossa kerrottiin työpaikasta. Työkkäri oli saanut toimeksiannon työnantajalta etsiä hakijoita ja hain sitä paikkaa ja kävin haastattelussakin, mutta en tainnut päästä jatkoon. Eilen taas soitettiin ja en muistä mitä kysyi, mutta toinen työnantaja on hakenut minulle palkkatukea ja siihen liittyen kyselivät jotain. 

Arvelen että on niin, että jos työkkärin päässä ei näy aktiivisuutta, silloin yrittävät soitella välillä. Mutta eivät he ehdi kaikille soitella. Sitten jos taas näkyy että on hakenut koulutuksiin yms. niin eivät ehkä niin helposti soittele perään.

Vierailija
9/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on soitettu vuoden aikana kerran. Kyselivät miten työnhaku sujuu. Eli ei todellakaan soiteta 3kk välein. Yhdessä vaiheessa pistivät tuet poikki, kun en muka ole noudattanut työllistymissuunnitelmaa. Mistä lie saivat tämän päähänsä, kun eivät edes haastattele.

Vierailija
10/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up you go!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän