Deittimatchin mystinen ammatti
Oijoijoi. Juttelen deittipalstalla 40-vuotiaan miehen kanssa, josta ei heru juuri mitään. Ammattiaan ei voi kertoa, koska se on jokseenkin "puoleensavetävä". Työskentelee ison kaupungin keskustassa. No kyllä mua kiinnostaa mitä se tekee, mitähän se vois olla?
Kommentit (15)
Imuautonkuljettaja, ne autothan on kohtalaisen puoleensavetäviä laitteita. Tai töissä jäteasemalla.
Toimittaja. Ne on jotenkin arkoja kertomaan ammattiaan (mun "laajalla" kokemuksella näin...) Mutta verbaalisesti lahjakkaita.
Match on kyllä verbaalisesti erittäin lahjakas. Vihjaili myös jotain "julkisuudesta".
On kyllä hämmästyttävää ettei noin yarkoilla vihjeillä kukaan ole vielä keksiny. Hmm että ihan keskustassa. Se ei voi olla väyrysen paavokaan... Ainin pelkkä ammatti piti keksiä. Hmm aika suurella varmuudella hyönteistutija tai sitten kopikonehuoltajien piiriesimieshenä ollut n 3,5 vuotta.
Eihän miehen ammatilla ja tulotasolla ole naisille merkitystä?
Luin sen tältä palstalta.
Ei olekaan merkitystä, minulle ainakaan. Mutta kyllähän tuo nyt jäi askarruttamaan.
Mä mietin kanssa, että jos se onkin työtönbtai jotain. Se ei ole kotoisin tästä kaupungista, mutta tekee täällä viikot töitä ja majoittuu kaverinsa kämpässä. Jotain tuossa on kyllä.
Ei ihme ettei heti ammattiaan kerro, kun jo nyt olet vauvapalstalla kuuluttamassa ja arvuuttelemassa.
Koulutuspohja ammattikorkea.