Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukausi Thaimaassa -rahaa meni 3000€. Ei paha.

Vierailija
02.02.2018 |

Mukana on lentolippu eikä reissussa edes pihistelty. Ilman taksukyytejä ja parempia resorteja olisi voitu tonni pihistellä kuluista.
Lähden ens talvena uudestaan
Kyllä se kuukauden breikki tähän harmauteen teki hyvää.
Töissäkään ei haittaa mikään. Onwn levännyt, saanut aurinkoa, nukkunut 10 tunnin yöunia selvin päin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF. Mulla meni kuussa Thaikuissa 400 euroa. No, kukin tavallaan.

Vierailija
2/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta!

Olet selvästi levännyt ja lomaillut eikä palatessa tarvitse kärvistellä valtavan, odottamattoman, luottokorttilaskun kanssa. Mäkin lähtisin tuolla kokemuksella uudestaan, jos mahdollisuus olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, kukin tavallaan. Kaikki ei halua yöpyä ilmastoimattomassa ikivanhassa bungalowissa tai dormissa ja säästää kaikessa.

Vierailija
4/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

No nimenomaan, kukin tavallaan 😉 Kuten sanoitkin.

Ei kai matkalle lähtö ole lähtökohtaisesti mikään kilpailu siitä, kuka pärjää vähimmällä rahalla. Ehkä aloittajalla on varaa isompaankin tuhlailuun ja hän lähti sinne lomalle juuri sillä mielin, ettei piittaa siitä meneekö se kolme tonnia.

Vierailija
5/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olit?

Vierailija
6/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku mielenterveysongelma jos tarvit välttämättä tollasia aurinkolomia. Mun isovanhemmat ei käyny koskaan ulkomailla eikä niillä ollut mitään ongelmia talvella eikä kesällä.

Syötkö paljon roskaruokaa

Vierailija
7/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on joku mielenterveysongelma jos tarvit välttämättä tollasia aurinkolomia. Mun isovanhemmat ei käyny koskaan ulkomailla eikä niillä ollut mitään ongelmia talvella eikä kesällä.

Tää oli kyllä niin 100% aukoton diagnoosi, että ei voi sanoa muuta kuin aamen tälle.❤️👍

Vierailija
8/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli kyllä niin 100% aukoton diagnoosi, että ei voi sanoa muuta kuin aamen tälle.❤️👍

Itsehän sä sanoit että tuli matka tarpeesen ja hintansa arvoinen.

Vierailija
9/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä juuri lähdössä. Lentoliput kummaltakin. 1100€ ja 800€ varattu käyttöön. Miehellä 1000€. Ollaan menossa Balille.

Kyllä se niin on että Aurinkoa me molemmat tarvitaan. Ei se alkutalvesta tunnu mutta näin lopulla huomaa että huhhu. Pikku breikki tähän on just hyvä.

Vierailija
10/10 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sä sanoit että tuli matka tarpeesen ja hintansa arvoinen.

Minä? Muuten hyvä, mutten ole Thaimaassa koskaan käynyt 😂 T. Tuon edellisen kommentin kirjoittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi