Voiko vegaanilla olla Timberlantit?
Lähes kaikilla meidän koulun vegaanitytöillä on jaloissaan mokkanahkaiset Timberlantit. Luulisi että sotii näitten arvomaailmaa ja ideologiaa vastaan. Olen nahka Timberlanteja myös yliopiston kettutytöillä ja muilla eläinaktivisteilla.
Kommentit (10)
Jotkut vegaanit hyväksyvät sen että ostaa käytettynä nahkatuotteita tai suostuu käyttämään niitä tuotteita jotka osti jo ennen vegaaniksi ryhtymistään. Itse en nahkaan suostu edes koskea, ällötti ajatus jo lapsena
Aika hämmentävää. Mutta komppaan kirjoittajaa 2
En tiedä minkälaisissa kouluissa pyörit, mutta ei ainakaan minun koulussa vegaaneilla nahkakenkiä tunnu olevan..
Vierailija kirjoitti:
Aika hämmentävää. Mutta komppaan kirjoittajaa 2
En tiedä minkälaisissa kouluissa pyörit, mutta ei ainakaan minun koulussa vegaaneilla nahkakenkiä tunnu olevan..
Osan näistä ainakin voisi selittää sillä että ovat aivottomia massan perässä juoksevia muotipellejä jotke tekee sitä mikä juuri silloin on muotia.
Nahka on vain sivutuote, joka olisi tyhmää jättää hyödyntämättä kun se on kuitenkin ihan käyttökelpoista. Ei niitä eläimiä sen nahan takia kasvateta vaan lihan takia. Mielestäni nahan käyttämisessä ei ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Nahka on vain sivutuote, joka olisi tyhmää jättää hyödyntämättä kun se on kuitenkin ihan käyttökelpoista. Ei niitä eläimiä sen nahan takia kasvateta vaan lihan takia. Mielestäni nahan käyttämisessä ei ole mitään väärää.
Auttaahan se bisnestä, kun saa lehmästä enemmän fyffeä. Jos naudalla olisi pelkkä lihan hinta, niin liha olisi vielä kalliimpaa eli sitä käytettäisiin entistä vähemmän.
Ne loisivat ehkä vähäsen jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika tekopyhää. Jauhelihakin on sivutuote. Fileen takia nautoja kasvatetaan.
Mutkun ne on muotiaaah ja jassicalle, jeminalla ja jadessallakin on !!1
Heh, ihminen joka kieltäytyy syömästä eläinten lihaa vedoten eettisyyteen ja hyvinvointiin juoksee nahkakengät jalassa.