Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vegaanilla olla Timberlantit?

Vierailija
30.01.2018 |

Lähes kaikilla meidän koulun vegaanitytöillä on jaloissaan mokkanahkaiset Timberlantit. Luulisi että sotii näitten arvomaailmaa ja ideologiaa vastaan. Olen nahka Timberlanteja myös yliopiston kettutytöillä ja muilla eläinaktivisteilla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ihminen joka kieltäytyy syömästä eläinten lihaa vedoten eettisyyteen ja hyvinvointiin juoksee nahkakengät jalassa.

Vierailija
2/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vegaanit hyväksyvät sen että ostaa käytettynä nahkatuotteita tai suostuu käyttämään niitä tuotteita jotka osti jo ennen vegaaniksi ryhtymistään. Itse en nahkaan suostu edes koskea, ällötti ajatus jo lapsena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hämmentävää. Mutta komppaan kirjoittajaa 2

En tiedä minkälaisissa kouluissa pyörit, mutta ei ainakaan minun koulussa vegaaneilla nahkakenkiä tunnu olevan..

Vierailija
4/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hämmentävää. Mutta komppaan kirjoittajaa 2

En tiedä minkälaisissa kouluissa pyörit, mutta ei ainakaan minun koulussa vegaaneilla nahkakenkiä tunnu olevan..

Osan näistä ainakin voisi selittää sillä että ovat aivottomia massan perässä juoksevia muotipellejä jotke tekee sitä mikä juuri silloin on muotia.

Vierailija
5/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka on vain sivutuote, joka olisi tyhmää jättää hyödyntämättä kun se on kuitenkin ihan käyttökelpoista. Ei niitä eläimiä sen nahan takia kasvateta vaan lihan takia. Mielestäni nahan käyttämisessä ei ole mitään väärää.

Vierailija
6/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahka on vain sivutuote, joka olisi tyhmää jättää hyödyntämättä kun se on kuitenkin ihan käyttökelpoista. Ei niitä eläimiä sen nahan takia kasvateta vaan lihan takia. Mielestäni nahan käyttämisessä ei ole mitään väärää.

Auttaahan se bisnestä, kun saa lehmästä enemmän fyffeä. Jos naudalla olisi pelkkä lihan hinta, niin liha olisi vielä kalliimpaa eli sitä käytettäisiin entistä vähemmän.

Vierailija
7/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne loisivat ehkä vähäsen jaloissa.

Vierailija
8/10 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tekopyhää. Jauhelihakin on sivutuote. Fileen takia nautoja kasvatetaan.

Vierailija
9/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on timberlantti?

Vierailija
10/10 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun ne on muotiaaah ja jassicalle, jeminalla ja jadessallakin on !!1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän