Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä apua psykiatrisesta osastohoidosta muka pitäisi olla?

Vierailija
29.01.2018 |

Olin yläasteikäisenä psykiatrisella osastolla. Osastolla söin, nukuin ja kävin koulua. Kaikkea tuota olisin voinut tehdä kotonakin. Mitä hyötyä osastolla olemisesta olisi pitänyt olla? Tutkimusjakson vielä ymmärtäisi, haluavat tarkkailla potilasta ja tehdä diagnoosin. Mutta minä jouduin jäämään hoitojaksoillekin, vaikka mitään hoitoa en saanut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, ei kiinnosta ketään.

Vierailija
2/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari aloitusta lisää ap aiheesta, niin sitten voidaankin taasen todeta, että psykiatriat ovat pahiksia.

Oliko se niin, että suositit kalanmaksaöljyä skitsofreniaan? Osoittaen esimerkilläsi sen voimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsia pitää mm suojella vanhemmiltaan. Voihan olla tämmöisestä vaikka epäilystä. Pyydä osastolta hoitokertomukset ulos niin saat vastauksen.

Vierailija
4/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari aloitusta lisää ap aiheesta, niin sitten voidaankin taasen todeta, että psykiatriat ovat pahiksia.

Oliko se niin, että suositit kalanmaksaöljyä skitsofreniaan? Osoittaen esimerkilläsi sen voimaa.

Mitä ihmettä sekoilet? Tämä on ensimmäinen aloitukseni. En ole koskaan kirjoittanut mitään skitsofreniasta enkä mistään kalanmaksaöljyistä. Olet vainoharhainen. En vastusta psykiatriaa. Päinvastoin. Ihmettelen sitä, mitä apua psykiatrisesta osastosta olisi pitänyt minun tapauksessani olla, kun en saanut siellä mitään hoitoa.

Vierailija
5/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus lapsia pitää mm suojella vanhemmiltaan. Voihan olla tämmöisestä vaikka epäilystä. Pyydä osastolta hoitokertomukset ulos niin saat vastauksen.

Siihen tarkoitukseen on muita lastensuojelupaikkoja. Terveydenhuoltojärjestelmää ei pitäisi kuormittaa sellaisilla.

Vierailija
6/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten siellä koetetaan vakauttaa ihmisen tila sellaiseksi, että tämä pärjää omillaan arkielämässä. Hitsataan lääkitystä kohdilleen, kun voidaan tarkkailla oireita ja vaikutuksia ja sitä, että lääkitys toteutuu sovitusti. Ja toki usein ajatuksena on vaikka suojella itsetuhoista ihmistä itseltään.

Vierailija
7/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toki usein ajatuksena on vaikka suojella itsetuhoista ihmistä itseltään.

Tämä. Vai onko joku ei-itsetuhoinen päässyt osastolle?

Vierailija
8/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toki usein ajatuksena on vaikka suojella itsetuhoista ihmistä itseltään.

Tämä. Vai onko joku ei-itsetuhoinen päässyt osastolle?

Minä ainakin olen. En ole koskaan ollut itsetuhoinen. Ei osastollaoloni vanhemmistanikaan voinut johtua (sitä tuossa edellä veikattiin). Ei heissä sellaista vikaa ollut. T. AP

Vierailija
9/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla ei oo harmainta hajua miksi päädyit osastolle?

Vierailija
10/10 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tekee avauksen missä ei kerro mitään olennaista ja sitten ihmettelee että miks muka häh.