Inhottaa sellaiset vihaisen ja ehkä teennäisen rivakat ihmiset.
Olisi ok jos heistä on itse kiva toimia noin. Mutta että vaaditaan sitä kauheaa kiirettä muiltakin vaikka ajatus ei edes pysyisi mukana. Eri asia on oikeasti sellaiset iloisen nopeat ihmiset. Yllättäen nämä eivät tunnu vaativan sitä muilta vaan pitävät huolen omista asioistaan.
Kommentit (9)
Mitä tuollaiselle tyypille voi sanoa kun tulee niskaan hengittämään? Kuvitteellinen esimerkki. Tiskaat työpaikalla kahvimukia ja eikös tämän tyyppi tule just siihen koska hänenkin pitää just nyt ja sinä olet tiellä ja hän tulee siihen rempomaan ja pyörittelemään silmiään, hymyilee teennäisen kireästi kun yritän nopeasti väistyä tieltään.
Ärsyttäähän se kun toinen on ahkeroinut päivän hommat ennen kun itse vasta aloittelet.
Lisäksi tällä ihmisellä itsellään on mennyt joskus homma pieleen kun ei ole ilmeisesti hosuessaan ehtinyt ajattelemaan. Siitäkään huolimatta ei näytä ymmärtävän. Inhottavaa kun joutuu tekemisissä ollessaan itse olla hänen suurennuslasin alla!
Juu, tiedän tyypin. Entinen esimies oli tällainen. Kun oli puhumassa, ei saanut omaa lausettaan loppuun saati sitten odottamaan, että minä vastaisin, kun jotenkin jo suuttui, kun en jo vastannut tai ollut jo juoksemassa tekemään sitä, mitä kulloinkin käski. Ja jos esimerkiksi ojensi jotain minulle, ihan oikeasti satutin itseni pari kertaa, kun jotenkin aina vihaisesti tuuppasi.
Tulee mieleen työkaveri. Alkaako tämänkin etunimi V:llä ja on naispuolinen?
Tulee mieleen työkaveri. Alkaako tämänkin etunimi V:llä ja on naispuolinen?
Up