Ottakaa vain lapsillenne vesirokkorokote, seuraukset näkyy jo 20-30 vuoden päästä
Enpä yhtään ihmettele että suomalaiset ym. länsimaalaiset saavat kaikki elintasosairaudet. No kohtahan se nähdään kun terveys rapistuu kun kaikesta luonnollisesta tehdään epänormaalia.
Kommentit (10)
ottaa sydänsairaalle lapselleni, jolle infektiot voivat olla kohtalokkaita:((
sullahan onkin iso otos tuosta ettei käy kuinkaan..
Eihän sitä tarvitse suomalaisen matkustaa kuin rajan taakse niin jo heikoimmat sairastuvat.
On suositeltavaa että rokote otetaan. Jälkitaudit ovat sen verran vakavampia... Ja itse rokkokin on vanhemmalla lapsella melko kova :(
Tämän vuoksi ekaluokkalaisemme sai rokotuksen.
Vierailija:
Eihän sitä tarvitse suomalaisen matkustaa kuin rajan taakse niin jo heikoimmat sairastuvat.
Ennen ihmisiä kuoli herkemmin ja enemmän kaiken maailman kulkutauteihin. Tuskin olivat sen terveempiä kuin ihmiset nykyäänkään.
Aika harva taitaa vesirokolta säilyä, jos on hoidossa ja koulussa. Vaan onpa niitäkin ihmeitä nähty, nimimerkillä kokemusta on ja 20v ko. taudin sairastin. Ei ollut mitään juhlaa, mutta mä selvisin siitä vain rankalla rokolla, mutta tutulle, jolle tauti tuli 15 v, niin tuli jotain vikaa sydämeen. Itse ainakin odottelisin oman lapsenkanssa tuonne noin 10 vuoden korville, että josko jostain luonnollisesti taudin saa, mutta sitten kyllä taitaisin viedä jo rokotettavaksi. Se on totta, että monien tautien sairastamattomuus pienenä saattaa laukaista joitain autoimmunisairauksia aikuisena. Vaan minkäpä sillekään voi, kun mä en onnistunut saamaan ennen tuota 20 v mitään rokkoa, vaikka kaikki koulussa kiersi (vihuri-, tuhka-, tuli- ja vesirokko, niin ja sikotauti ja hinkuyskä kans, noista tosin tuo tulirokko nyt ei immuniteettiä aiheuta).
samoin nykyään, sellaiset ihmiset pärjäävät joilla on oma luontainen vastustuskyky.
Vierailija:
Vierailija:
Eihän sitä tarvitse suomalaisen matkustaa kuin rajan taakse niin jo heikoimmat sairastuvat.Ennen ihmisiä kuoli herkemmin ja enemmän kaiken maailman kulkutauteihin. Tuskin olivat sen terveempiä kuin ihmiset nykyäänkään.
...nämä elintasosairaudet ja allergiat tulevat ihan siitä, että normaalissa arkisessa elämässä on täysin vieraannuttu luonnosta. Siivotaan kuin hullut, desinfioidaan, inhotaan eläimiä, eläinten karvoja, eläinten jätökset on suurin kauhunaihe, vaikka saasteen, pakokaasun ja pölyn keskellä muutoin ollaankin jne. Takaisin maalle ja navettaan, se suojaa elintasosairauksilta, ei rokotteista luopuminen.
silloin aikuiset eivät sairastu vyöruusuun (paitsi tosi harvoin).
Vyöruusun aiheuttaa sama virus kuin vesirokon. Jos kaikki lapset rokotettaisiin, jo vesirokon sairastaneiden immuniteetti laskisi, ja he alkaisivat sairastaa useammin vyöruusua.
ja vielä ei ole näkynyt mitään ihmeellistä =)