Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään nukkuvat yövieraat ärsyttävät

Vierailija
28.01.2018 |

Vaimoni parikymppinen sisko on ollut meillä yötä nyt muutaman päivän ja pää alkaa hajota. Puolet päivästä menee hukkaan, kun vieras nukkuu kahteen asti päivällä. Mitään ei voi pienessä asunnossa tehdä sinä aikana, ettei hän herää. Olisi aika paljon tekemistäkin, mutta kuudesta asti olen taas tänäänkin odottanut, josko heräisi. Onneksi varmaan kohta herää, harvemmin nukkuu yli kahteen. Onko muilla kokemuksia ärsyttävän pitkään nukkuvista yövieraista? Mitä tässä voi tehdä, en oikein kehtaisi sanoakaan, että voisi opetella heräämään vaikka yhdeksältä. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi itse ymmärtää, ettei kylässä voi nukkua yli puolen päivän ja estää siten isäntäväkeä elämästä..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras tulee ajallaan, talo elää tavallaan.

Sinä voit tehdä kaikkea, mitä muutenkin tekisit. Jos yövieras joutuu tämän takia heräämään omasta mielestään liian aikaisin, se on hänen ongelmansa. Vieras sopeutuu, ei isäntäväki.

Vierailija
2/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä hissukoi siellä asunnossa vaan tee normaaleja hommiasi, mitä ne sitten ovatkaan. "Mitään ei voi tehdä ettei hän herää" ja samalla valitat, että nukkuu liian pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, miksi teidän pitäisi hiljaa himmailla omassa kodissanne? Senkus teette mitä haluatte. Joihinkin asioihin vieraankin täytyy mukautua. Ei tarvitse tietenkään nousta ylös, mutta ei kyllä voi vaatia hiljaisuuttakaan isäntäväeltä, jos itse makoilee koko päivän läpeensä.

Vierailija
4/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne, tuota mieltä itsekin olen! Vaimo vain suuttuu, jos herätän hänen siskonsa esimerkiksi laittamalla ruokaa (keittiö on vieraan nukkumapaikan vieressä) tai siivoamalla. Pitää varmaan puhua vaimon kanssa.

Vierailija
5/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on välillä yövieraita, jossa lapsiperheen vanhemmat nukkuvat iltapäivään ja jättävät lastensa hoidon meidän harteille. Jostain syystä ei mielellään pyydetä kyseistä perhettä kylään.

Vierailija
6/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meilläkin mies nukkuu pitempään kuin minä ja lapset, niin ei me nyt hiljaa istuta siihen asti että isi herää. En nyt ehkä imuroimaan rupeaisi, mutta normaalit lasten leikit alkaa heti aamusta, aamupalan teot, pyykinpesu jne. En todellakaan istuisi sormi pyllyssä, jonkun vieraan takia omassa kodissani.

Vierailija
7/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksistanne, tuota mieltä itsekin olen! Vaimo vain suuttuu, jos herätän hänen siskonsa esimerkiksi laittamalla ruokaa (keittiö on vieraan nukkumapaikan vieressä) tai siivoamalla. Pitää varmaan puhua vaimon kanssa.

Olisi epäkohteliasta herättää vieras esimerkiksi kuudelta, mutta siinä yhdeksän maissa voi jo aivan hyvin elää normaalia elämää, poislukien nyt ehkä seinän takana rälläköinti tai muu möykkääminen.

Vierailija
8/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä hissukoi siellä asunnossa vaan tee normaaleja hommiasi, mitä ne sitten ovatkaan. "Mitään ei voi tehdä ettei hän herää" ja samalla valitat, että nukkuu liian pitkään.

Minulla on aina trumpettitreenit joka aamu kello kahdeksalta! Sen jälkeen sirkkelöin ja nikkaroin loppu aamupäivän.

Vierailija
9/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 iltapäivällä! Joo,morjens!

Vaikka olenkin illan virkku ja aamun torkku,rajansa kaikella.Luulin että myöhään nukkuminen on että herää 10.00.

Ihan normaalisti saat kotonas tehdä hommia,kenenkään tarvitse hissutella aamupäivällä - saati iltapäivällä! Ja tuskin tuolla siskolla on mikään jetlag päällä?

Vierailija
10/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä omassa kodissas tehdä mitä haluat, ei sun siellä tarvi kusi sukassa kulkea ja yövierasta orjailla. Talossa talon tavalla.

Vierailija
11/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kehtaisi kylässä nukkua iltapäivään. On kyllä harvinaisen epäkohtelias vieras.

Vierailija
12/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina trumpettitreenit joka aamu kello kahdeksalta! Sen jälkeen sirkkelöin ja nikkaroin loppu aamupäivän.

Sellaista se on monialayrittäjän arki ja pyhä, ei muuta kuin menestystä! No, oikeasti, itse kyllä vieraana kysyn talon tavat ja aikataulun, muu ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
13/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pitkään nukkuja, mutta kuka helvetti edes haluaa nukkua noin myöhään? minä herään max 11:sta, tuntuu että päivä menee ihan harakoille jos kuorsaa johonkin kolmeen!

Vierailija
14/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä minä.

Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia.

Vierailija
15/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin komppaan: vieras tulee ajallaan, talo elää tavallaan.

Ja nyt lopetat sen vaimosi tossun alla olemisen (olen itse nainen)! Jos vaimosi haluaa palvella siskoaan omalla tavallaan, menevät vaikka hotelliin yöksi tai vaimo siskolle. Minä en ainakaan suostuisi yhtä yötä pitempään joustamaan omista tavoistani harvoina vapaapäivinä. On se nyt kumma, että vieras tulee ja olettaa, että koko maailma "makaa" hänen ympärillään ja liikkuu sitten, kun sormiaan napsauttaa. Ja vaimo (tai omassa tapauksessani mies) saisi ihan vapaasti mussuttaa. Ja voihan aina vuokrata oman kämpän, jos ei yhteiselo miellytä.

Olen itse naimisissa eikä ole ongelmia tällaisesta(kaan), kun mies ymmärtää ottaa muutkin kuin veljensä huomioon.

Tsemppiä, ap!

Vierailija
16/16 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistä sitä perseestä niin eiköhän tuo nouse ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä