Ihastunut vanhempaan mieheen
Mutta en uskalla tehdä aloitetta sillä jännitän sosiaalisia tilanteita paljon. En tiedä onko hän kiinnostunut minusta. Pari sanaa vaihdettu ja moikataan aina törmätessä.
Kommentit (16)
Ööö. Iske silmää sille vaikka ensalkuun kun tulee vastaan. Vanhemmat miehet kyllä tajuaa mikä on kupletin juoni. Edellyttää tietty että on vielä senverta tässä ajassa et tajuaa mistä yleensäkään kyse. Jäs ottaa negatiivisesti, sanot, että ripsi käänty silmään.
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Iske silmää sille vaikka ensalkuun kun tulee vastaan. Vanhemmat miehet kyllä tajuaa mikä on kupletin juoni. Edellyttää tietty että on vielä senverta tässä ajassa et tajuaa mistä yleensäkään kyse. Jäs ottaa negatiivisesti, sanot, että ripsi käänty silmään.
Ei hän nyt mikään ikäloppu ole. Olen itsekin alle 30 vielä. Eikö tuo silmänisku ole vähän kornia? :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistatit viestini hor*, tus*su paljaaksi ja pyllistys ja jos tissit löytyy niin ne herkusti esille. Olet sellainen harmaa hiirulainen, joka ei uskalla miestä edes kädestä pitää.
Tämä tuottaa tulosta. Mutta jos ap on ujo hissukka niin sen mielestä aloite on se, että se vilkaisee miestä sekunnin ajan ujosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistatit viestini hor*, tus*su paljaaksi ja pyllistys ja jos tissit löytyy niin ne herkusti esille. Olet sellainen harmaa hiirulainen, joka ei uskalla miestä edes kädestä pitää.
Tämä tuottaa tulosta. Mutta jos ap on ujo hissukka niin sen mielestä aloite on se, että se vilkaisee miestä sekunnin ajan ujosti.
Riittääkö 2 sekuntia?
Kyllä vanhemmille miehille aina nuori tuore perseposki kelpaa. Ei kun vaan peppua herutusasentoon miestä päin, niin tajuaa sinun olevan kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän nyt mikään ikäloppu ole. Olen itsekin alle 30 vielä. Eikö tuo silmänisku ole vähän kornia? :D
No ehkä vähän, mutta varma keino tulla huomatuksi ja samalla myös mitata toisen kiinnostuksenaste. Ellei se tehoa, niin sitten kyseisen henkilön voi jättää omaan täydellisyyteensä ihan huoletta. Kysehän ei tainnut kuitenkaa olla parisuhteeseen tätäävästä tutustumisesta koska ikäero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä vähän, mutta varma keino tulla huomatuksi ja samalla myös mitata toisen kiinnostuksenaste. Ellei se tehoa, niin sitten kyseisen henkilön voi jättää omaan täydellisyyteensä ihan huoletta. Kysehän ei tainnut kuitenkaa olla parisuhteeseen tätäävästä tutustumisesta koska ikäero?
Haluan kyllä parisuhteenkin, jos kiinnostus nyt sattuisi olemaan molemminpuolista 😅
Minä vain sanoin miehelle, että vaikutat minun mielestä todella mukavalta, haluaisitko tehdä joskus jotain yhdessä? Siinä se.
Ja hyvin meni kaikki lopulta, vaikka jännittikin aivan törkeästi tuon kysyminen. Nelisen vuotta oltu yhdessä. :)
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö niitä kireitä trikoita yhä? ;)
En, pilkkihaalaria.
Mäkin ihastun aina noin 30-40 vuotta vanhempiin miehiin. En tiiä mikä siinä on... jotenki rypyt ja vanhuus on vaan niin kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi?
7 kk vanhempi. On niin komea. <3
oletko mies?