Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ystävien" 3 viimeisintä yhteydenottoa. Olen tosi rakastettu

Vierailija
28.01.2018 |

Yksi ystävä halusi lenkille kanssasi. Jolloin hän puhui vai ja ainoastaan itsestään

Toinen soitti ja ehdotti, että mennäänkö markettiin? Mikä tarkoitti siis sitä, että olisin hakenut hänet kotoa ja vienyt sinne markettiin. Jossa hän sitten olisi keksinyt, että käydään myös paikassa xxx. Ja ei puhettakaan, että antaisi bensarahaa tai sanoisi edes kiitos. En lähtenyt 🙃

Ja kolmas. Olisi pitänyt hakea krapulainen ystäväni jostain, kun oli baarista eksynyt vähän panolle. En hakenut.

Tämmöistä se on, introvertin elämä 😂. Kukaan ei koskaan kysy, mitä minulle kuuluu. Eipä mulla muuta. Jospa eristäydyn kokonaan muusta maailmasta 😅

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että arvostat itseäsi niin paljon, ettet anna muiden käyttää hyväksi. Tosin sellaista se on, että ystävien kanssa mennään ja tehdään yhdessä, tosin pidetään muulloinkin yhteyttä.

Vierailija
2/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no älä. Mulla on yksi ystävä, jota kiinnostaa miten mulla menee. Toinen on kiinnostunut lähinnä sen vuoksi seurastani, ettei osaa eikä kykene olla yksin, olen joku viimeinen varavaihtoehto. Kolmatta en ole nähnyt pariin vuoteen eikä se ole jaksanut vastata edes viesteihini moneen kuukauteen.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois, kyllä ne kohta lakkaavat sinua häiritsemästä. Minä olisin auttanut kavereitani kaikissa edellämainituissa tapauksissa. Ja olen varma, että minua olisi autettu.

Se on kyllä totta, että monen ihmisen suosikkipuheenaihe on hän itse. Tarkoitatko, että se on tarkoituksellista itserakkautta ja välinpitämättömyyttä?

Vierailija
4/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 olen auttanut. Niin monesti. Siksi olen alkanut vähän rajoittamaan 🙃.Ap

Vierailija
5/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vaihtoehdoista minä olisin ollut tuo kyydin pummija. Kylläkin sillä erotuksella, että tekisin vastapalveluksia ja maksaisin todellakin polttoaine kustannukset kokonaan jos mun asioilla vaan käytäisiin. Itsellä kun on harvoin mahdollista päästä autolla minnekään niin ei saa mitään isompia muuten kuin kotiin tilaamalla.

Huomasin jossain vaiheessa, että tällainen kyydin kysely ärsyttää kavereita, vaikka itsekin autan heitä usein muilla tavoin.

Vierailija
6/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-sinua kyllä kyytsäisin.

Tämä minun kyydinpummija ei ole koskaan vastavuoroinen. Mm kun minulle tuli ero, niin hän sanoi, että nyt tiedät miltä MINUSTA tuntui. Ja sen jälkeen vältteli minua kuin ruttoa. Nyt kun olen päässyt jaloilleni, niin kelpaan ilmaiseksi taksiksi 😂. Ap

Vierailija
7/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja olen myös introvertti. Erään kanssa tunnettiin 10 vuotta eikä hän kertaakaan kysynyt multa mitään tuon aikana. Minä kyllä tiesin hänen elämästään kaiken. Emme ole enää yhteydessä.

Vierailija
8/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten introversio tuohon liittyy?

Vierailija
9/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ja olen myös introvertti. Erään kanssa tunnettiin 10 vuotta eikä hän kertaakaan kysynyt multa mitään tuon aikana. Minä kyllä tiesin hänen elämästään kaiken. Emme ole enää yhteydessä.

Selitä sinäkin minulle, miksi koet mainita introversion. Miten se liittyy tuohon?

Vierailija
10/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-minäpä selitän. Introvertit (ainakin minä) olen hyvä kuuntelija. Ja pystyn helposti eläytymään muiden tunteisiin. Introverttina en myöskään ole ensimmäisenä jakamassa omia asoitani ihan kenen kanssa tahansa. Siksi minun niskaan on helppo kaataa oma paha olo, kun ei vastineeksi joudu kuulemaan minun pahaa oloani. Kertoisin kyllä, jos joku sattuisi kysymään. Ap

Vierailija
11/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiys ei tarkoita mitään tuollaista, vaan sitä, että henkilö saa voimaa yksin olosta. Extrovertti saa voimaa seurasta. Kumpikaan ei liity mitenkään siihen, että onko esim hyvä kuuntelija.

Vierailija
12/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, no luehan kirjallisuutta 😂

Vierailija
13/13 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteissa joissa on ollut rankkaa painostusta ja jos olen sanonut etten halua, kaveri on sanonut että minä olen aivan pimeä ja hullu ja minun puheeni on lähinnä huumoria, koska olen hullu, mitä se tarkoittaakaan.

Eli kiusaajilla ei ole rajoja, he ovat rajattomia. Jos otat puheeksi vastavuoroisuuden, he sanovat vilpittömästi, että eikö kaveri jeesaa, kun he tarvii, ja saavat tehtyä muista altavastaajan.

Mutta hyvä kun olet alkanut epäillä ja pidät rajasi. Mieti hyödytkö sinä heistä mitään. Lähteekö kaveri lenkille, jos sinä tarvit seuraa. En kyllä tajua miksi ei voi lenkkeillä yksinkin. Mutta joo, tuhatta tapaamaasi kohden on ehkä yksi joka on hyvä. Ihmiset ovat itsekkäitä. Äkkihälytykset kuskiksi ym on niin persiestä. Mutta: pidä puhelin äänettömällä tai laita tylsät tyypit estoon. Laajenna elinpiiriäsi. Pelkän yksinolon takia ei tarvi sietää mitä tahansa. googleta "jämäkkyys".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi