Taidanpa äänestää Huhtasaarta
Kommentit (17)
Itse voisin äänestää Huhtasaarta ihan vain sen takia että se tekisi Trumpit. Olisi hauskaa lukea sitä itkupotkuraivarien määrää.
Saat käyttää oman äänesi juuri niin kuin parhaaksi katsot! Kukaan ei änkeä koppiin sitä numroa katsomaan jonka siihen törkkäät. Toki vaalitoimitsija kirjaa sen koneelle Niinistöksi vaikka itse siihen Huhtasaaren törkkäisitkin.
Ketäs meillä on
Viinaan menevä vapaamuurari
70-luvun rähmällään oleva lentoemäntien nipistelijä.
Tatuoitu kommunisti
Kreationisti
Homo
Höperö sosiaalitantta
Rotuoppi freudenthal palkinnon saanut ex-kommunisti, ugrilaisia vihaava hyrri
Oliko muita?
Itse aion äänestää sitä ihan protestina ja siksi, että se ei ainakaan ole poliittinen broileri. Niinistö vaalivauvoineen tympii, ja loputkin on niin osa establishmenttia. Plus suva**ikavereita vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketäs meillä on
Viinaan menevä vapaamuurari
70-luvun rähmällään oleva lentoemäntien nipistelijä.
Tatuoitu kommunisti
Kreationisti
Homo
Höperö sosiaalitantta
Rotuoppi freudenthal palkinnon saanut ex-kommunisti, ugrilaisia vihaava hyrriOliko muita?
No mutta homoudessahan ei ole mitään vikaa, joten selkeästi siis paras vaihtoehto noista. :)
Lauraa äänestän, ainoa joka puhuu selkosuomea. Muut hymistelee ja haluaa kaikkea hyvää kaikille maailmassa. Laura miettii ensin meitä suomalaisia.
VOI EI. Miettikää kuinka kusessa huhtasaari olis pressana oikeesti. Nyt pitää unohtaa poliittinen leikki ja äänestää ihmistä joka on kykenevä toimimaan presidenttinä.
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin äänestää Huhtasaarta ihan vain sen takia että se tekisi Trumpit. Olisi hauskaa lukea sitä itkupotkuraivarien määrää.
Huhtasaari ei tee trumppeja, vaan Väyrynen.
Huhtasaari saa mun äänen ja saisi muutakin jos vaan haluaisi.
Kaikki huomenna uurnille raapustamaan 5 lappuun.
Vierailija kirjoitti:
Huonoista vaihtoehdoista vähiten huonoin.
Huonoista vaihtoehdoista kaikkein huonoin.
Muista laittaa numeron lisäksi siihen "Laura" ja iso sydän. Laurasta on kiva sitten pressana lueskella näitä vaaliterveisiä.
Laura on ehdottomasti rehellisin. Samat mielipiteet myös minulla. Nythän ei saa edes ajatell, vaan kaikki on aina vaan vihapuhetta. Toivottavasti saamme vielä laulaa Suvivirttä lastenlasten kevätjuhlissa. Laurassa on stten myös maailmalla katsomista, luulevat yleensä noin vaaleita enkeleiksi. Siis kirjoitan 5 vaalilippuun.
Vierailija kirjoitti:
Muista laittaa numeron lisäksi siihen "Laura" ja iso sydän. Laurasta on kiva sitten pressana lueskella näitä vaaliterveisiä.
Älkää missään nimessä pirtäkö äänestyslippuun sydämiä tai mitään muutakaan. Laittakaa siihen vain numero, jos laitatte jotain ylimääräistä niin ääni hylätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää missään nimessä pirtäkö äänestyslippuun sydämiä tai mitään muutakaan. Laittakaa siihen vain numero, jos laitatte jotain ylimääräistä niin ääni hylätään.
Mikä ei välttämättä oo huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Niin olisi. Parempi väki on vaivalla yrittänyt kertoa rahvaalle että ketä kuuluu äänestää joten ottaahan se niitä päähän kun rahvas ei vieläkään ole oppinut äänestämään oikein.
Toivottavasti et ole tosissasi.