Mitä mieltä aikuiset miehet on herkästä, ujosta ja luonteeltaan pehmeästä ja empaattisesta naisesta?
Kommentit (22)
Sellaista tyttöä tanssittaa kerran. Sitten kun häneltä saa mitä itse haluaa voi kadota vähin äänin jo todellisten naisten luo.
Tänne yksi, kiitos. Vielä jos on silmälasit ja vähän nörtähtävä kirjastoissa viihtyjä. Siroudella nyt ei niin väliä, voi olla hieman pulskakin
Jos on hyvännäköinen ja antaa pinppiä, niin rakastan ihan kybällä. Kuten niitä kaikkia muitakin vastaavia tapauksia.
Ei mitään kiinnostavaa. Avuton höppänä.
Joka päiväkö tästä pitää aloitus tehdä?Tsiisös!
Vierailija kirjoitti:
Sellaista tyttöä tanssittaa kerran. Sitten kun häneltä saa mitä itse haluaa voi kadota vähin äänin jo todellisten naisten luo.
Voin vannoa tämän olevan naisen kirjoittamat kommentti
Olisko tätä nyt kysytty jo tarpeeksi.
Tykkään kaikin puolin. Vielä, jos joskus löytyy vähän tuhmempikin puoli kahdenkesken, niin paketti on täydellinen.
Tuollaisia herkkiä naisia on liian harvassa.
MIelipiteen ja vastauksen aloittajan kysymykseen voi ilmaista paremmin jos käytät kuvailuun neutraalimpia sanamuotoja.
Kukapa ei esim. "suloisesta" tykkäisi. Suloisuus vain tarkoittaa eri asioita eri ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä oikein kunnon naisvihaajafemakon toiveuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vannoa tämän olevan naisen kirjoittamat kommentti
Jep. Takuulla vielä lihavan wt-naisen kirjoittama.
Ei kiinnosta, liian lässy. En jaksa herkistelijöitä, niiden kanssa pitää varoa joka sanaa ettei tule pillitystä.
Ilmeisesti itsetunto jäänyt kehittymättä kun pitää muiden mielipiteitä kysellä. Boring.
Tuttavani, eräs terveydenhoitaja on tällainen, yleisesti miehet kaiketi pitävät häntä huorana. Mielestäni pitää paikkansa.
Tuo on varmaan miesten ihannenainen.
Ex kihlattuni oli herkkä. Se ei sinällä olut mukava piirre kun sai olla varpasillaan sanomisista ja hän loukkaantui mitä ihmeellisistä asioista?! Se oli rasittavaa ja voimia vievää aikaa. Tasapainoinen nainen fiksulla itsetunnolla pilke silmäkulmassa on enemmän mikä vetää puoleensa. Ei nainen joka kantaa nessuja mukana.
Rakastettava