Miten itse suhtautuisitte tälläiseen suhteen alkuun.
Eli kun tutustuimme mies oli vielä suhteessa, jonka sanoi olevansa loppu ja että hän vain jättää naisensa. Nähtiin muutamia kertoja pääasiassa seksin takia mutta molemmat kertoi olevansa ihastuneita toisiinsa. Minä hölmönä ihastuneena tietenkin kuvittelin että näin käy ja alamme seurustella. Lähettelimme viestejä paljon ja yhtenä päivänä kun en mennyt miehen luo harrastamaan seksiä niin hän sanoi että antaa olla sitten kun oli joitain kertoja pyytänyt enkä ollut mennyt. Mies esti minut facebookissa eikä vastannut puheluihin eikä viesteihin annoin sitten olla, vaikka pahalta se tuntuikin. Jossain kohtaa mies jätti naisensa mutta tuntu että heillä olisi vielä ollut jotain on off juttua..etsi jopa yhteistä asuntoa vaikka nainen oli miestä pettänyt monta kertaa. Puoleen vuoteen mies ei pitänyt yhteyttä minuun ja siinä ajassa hän kuulemma oli hetken ihastunut yhteen toiseen naiseen, niin tästä olen todella loukkaantunut..sillä minä olin edelleen ihastunut. Nyt olemme olleet jo jonkin aikaa yhdessä. Mutta minun on todella vaikea päästä yli siitä että mies ei voinut sanoa ettei ole kiinnostunut, kun kerta ihastui toiseenkin sinä aikana.
Kommentit (4)
En osaa sanoa jatkosta, mutta ennusmerkit eivät tuon alun perusteella ole parhaimmasta päästä. Olet varmaan ollut todella rakastunut, kun tuon miehen huolit.
Mistä sitä kuitenkaan tietää, vaikka jatko olisi kuinka ruusuinen.
Miettisin myös tuota ettei kertaheitolla tiennyt haluavansa sinut, vaan erosi ja ihastui johonkin toiseen tuossa välissä.
Toisaalta, eroamassa oleva mies voi olla aika sekaisin ja joutuu hetken testaamaan muitakin ennenkuin ymmärtää mitä haluaa ja kuka on paras.