Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka tuntee suojelunhalua naistaan kohtaan?

Vierailija
26.01.2018 |

Esim. menee heti väliin jos näkisi jonkun ahdistelevan naista. Tyyliin "uskallakin koskea häneen".

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen selviää kyllä itsekin.

Vierailija
2/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun pitää omana tietonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin selviän.

Vierailija
4/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän on riidanhaastaja.

Vierailija
5/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitään. Koen itekin suojelunhalua miestäni kohtaan, joten en pahastu vaikka mies tuntisi minua kohtaan samoin. Tuntemattomia kohtaan en tällästä tunne tietenkään

Vierailija
6/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä.

Vierailija
7/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet naisesta, joka tuntee suojelunhalua miestään kohtaan? Jos nainen esim. soittaa ambulanssin kun mies sitä tarvitsee?

Vierailija
8/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
9/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin suojelunhaluinen läheisiäni kohtaan, joten ihan myönteisiä tunteita herättää.

Vierailija
10/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin lukenut saman otsikon viikko pari sitten. Silloin höpisit jostakin kuinka olet varattu mudeli ja porukassa on poju, joka haluaa suojella sinua. Kirjoitatko viikon päästä taas uuden aloituksen asiasta?

Vierailija
11/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
12/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin selviän.

Muistan, kun täällä oli ketju jossa kyseltiin, osaako nainen olla kiitollinen miehille jotka pelastaisivat naiset ahdistelevilta miehiltä. Vastasin, että en tarvitse apua.

Eräs mies alkoi ihan rääkyä raivosta. Hän huusi, haukkui ja solvasi. Kirkui, että minulle pitäisi tatuoida v*ttu otsaan että tietää jättää minut hakattavaksi. Pari muutakin ihmistä liittyi kuoroon, joukossa naisiakin.

Tämä on yhteiskunnassa naisille varattu asema. Vaikka nainen ei ole ikinä (kuten minä) joutunut vähänkään uhkaavaan väkivaltatilanteeseen ja olen selvinnyt köyhyydestä, työttömyydestä ja mt-ongelmista, minun oletetaan silti asettuvan nöyrästi kenen tahansa öykkärin suojelukseen. Kunhan sillä on killuttimet koipien välissä. Ja tätä "suojelua" siis kaipaan täysin kuvitteellisessa tilanteessa, johon kaikki naiset kuvitellaan aina kunhan aurinko on laskenut. Ja minun pitäisi olla nöyrän kiitollinen. Vaikka olen selvinnyt oikeista elämän haasteista paremmin kuin isot ja vahvat miehet, jotka kohdatessaan samaa kuin minä ovat alkaneet ryypätä ja vetäneet itsensä kiikkuun.

Näitä ketjuja tehdään juuri siksi, että naiset saataisiin tuntemaan itsensä heikoiksi.

Vierailija
13/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh...suojeleva alfauros saa pöksyt pyörimään jaloissa!

Vierailija
14/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kielsin miestä puolustamasta itseäni niin hänestä tuli kiusaajani :D Otti ilmeisesti hieman koville.

Vierailija
15/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin selviän.

Muistan, kun täällä oli ketju jossa kyseltiin, osaako nainen olla kiitollinen miehille jotka pelastaisivat naiset ahdistelevilta miehiltä. Vastasin, että en tarvitse apua.

Eräs mies alkoi ihan rääkyä raivosta. Hän huusi, haukkui ja solvasi. Kirkui, että minulle pitäisi tatuoida v*ttu otsaan että tietää jättää minut hakattavaksi. Pari muutakin ihmistä liittyi kuoroon, joukossa naisiakin.

Tämä on yhteiskunnassa naisille varattu asema. Vaikka nainen ei ole ikinä (kuten minä) joutunut vähänkään uhkaavaan väkivaltatilanteeseen ja olen selvinnyt köyhyydestä, työttömyydestä ja mt-ongelmista, minun oletetaan silti asettuvan nöyrästi kenen tahansa öykkärin suojelukseen. Kunhan sillä on killuttimet koipien välissä. Ja tätä "suojelua" siis kaipaan täysin kuvitteellisessa tilanteessa, johon kaikki naiset kuvitellaan aina kunhan aurinko on laskenut. Ja minun pitäisi olla nöyrän kiitollinen. Vaikka olen selvinnyt oikeista elämän haasteista paremmin kuin isot ja vahvat miehet, jotka kohdatessaan samaa kuin minä ovat alkaneet ryypätä ja vetäneet itsensä kiikkuun.

Näitä ketjuja tehdään juuri siksi, että naiset saataisiin tuntemaan itsensä heikoiksi.

Et kyllä ole ihan kokonaan selvinnyt mt-ongelmistasi.

Vierailija
16/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin sen välittämisenä, jos mies tulisi väliin hankalassa tilanteessa. Pärjäisin toki itsekin ja olen pärjännytkin, mutta se ei ole se pointti.

Vierailija
17/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemassasi tilanteessa vähän outoa ja riitaa haastavaa. En tykkäisi, mielummin konfliktin välttäminen. Toisaalta pidän siitä kun joku huolehtii että voin ja selviydyn hyvin. Tämä on enemmän sympaattista ja miellyttävää.

Vierailija
18/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks mies jotain lääppi mun muijaa. Menin sit siihen ja sanoin et: "nyt helvettiin siitä tai luuttuan sulla lattian". Rimpula jotain ulisi niin kannoin sen ravintolan keittiön läpi takaovesta pihalle ja dumppasin pää edellä roskikseen. Kun palasin ruokasaliin takaisin, niin sain raikuvat aploodit. Illalla naiseni antautui minulle ja sanoi: "sinä olet niin suojeleva ja ihana uros".

Vierailija
19/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokisin sen välittämisenä, jos mies tulisi väliin hankalassa tilanteessa. Pärjäisin toki itsekin ja olen pärjännytkin, mutta se ei ole se pointti.

Näin juuri. Pikkujouluissa yksi mies pyrki hieman liikaa iholle. Toki olisin päässyt hänestä eroon itsekin, mutta tuntui mukavalta kun tuttu mies tuli väliin ja toimitti häiritsijän muualle. Sellainen lämmin tunne, ja kiitollisuus siitä että hän halusi minua auttaa.

Vierailija
20/21 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin selviän.

Et kyllä ole ihan kokonaan selvinnyt mt-ongelmistasi.

No enpä olisi ikinä odottanut että joku valopää keksii tämän möläyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi