71-vuotias miljonääri etsi morsianta aamu-tv:ssä
Naiset! Nyt olisi rikas, hyvä mies vapaana. Sellaista miestähän te aina etsitte:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005538617.html
Vaatimukset naiselle:
- Ei saa olla yli 168 cm pitkä
- Ikää alle 40 vuotta
- "Linnakoulutettu"
- Osaa lentää helikopteria ja käyttää asetta
Jos täytät nuo vaatimukset, niin ei muuta kun tuolle miekkoselle kirjoittelemaan.
"Katsojat raivostuivat", varmaan olleet joitain paikallisia AV-mammoja, joilla ei rahkeet riitä tuollaiseen mieheen. :D
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Paljostako vetoa, että tuolle miehelle tulee aivan varmasti yhteydenottoja myös naisilta, joilla ikä alkaa kakkosella, vaikka vaatiikin "vain" alle 40-vuotiasta?
Vai että ei nainen saa olla hänelle yli 168 cm pitkä? Olisi muuten aivan varmasti tullut tuolle miehelle yhteydenottoja mallinmittaisilta naisiltakin.
Ei halua hujoppeja ja jos on pieni helikopteri, niin painoraja täyttyy nopeasti.
Tuo ihana hopeakettu tuskin kauaa markkinoilla pysyy <3
N22
Miltäköhän tuntuu seurustella ihmisen kanssa, joka on kanssasi vain rahasta? Toisaalta, se taitanee tässä olla pointti.
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuu seurustella ihmisen kanssa, joka on kanssasi vain rahasta? Toisaalta, se taitanee tässä olla pointti.
Miltäköhän tuntuu seurustella ihmisen kanssa, joka halusi ostaa sinut?
olisin sopiva, olen siis lennättänyt radio ohjattavaa helikopteria ja
ampunut ilmapistoolilla, kai nuo kriteerit täyttää?
Ketä oikeasti kiinnostaa lyhyet naiset?
Vanha pieru:D https://www.google.fi/search?q=if+your+daughter+asks+why+she+has+to+stu…;
...hyi saakeli.
Vierailija kirjoitti:
Moniakin. Mulla on suorastaan fetissi heihin, vaikka pitkienkin kanssa olen seurustellut. Lyhyt (alle 160), hoikka ja pitkät hiukset, aissaakeli...
Itse ainakin ajattelen asiat melko suoraviivaisesti akselilla iso (pitkä ja lihaksikas) = miehekästä, pieni (lyhyt ja siro) = naisellista.
Vierailija kirjoitti:
Puhut siis nyt suomalaisista naisista, jotka haluavat naida aina hypergamisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniakin. Mulla on suorastaan fetissi heihin, vaikka pitkienkin kanssa olen seurustellut. Lyhyt (alle 160), hoikka ja pitkät hiukset, aissaakeli...
Itse ainakin ajattelen asiat melko suoraviivaisesti akselilla iso (pitkä ja lihaksikas) = miehekästä, pieni (lyhyt ja siro) = naisellista.
Siis sulla on ”fetissi” lapsen kokosiin vai?
Paljostako vetoa, että tuolle miehelle tulee aivan varmasti yhteydenottoja myös naisilta, joilla ikä alkaa kakkosella, vaikka vaatiikin "vain" alle 40-vuotiasta?
Vai että ei nainen saa olla hänelle yli 168 cm pitkä? Olisi muuten aivan varmasti tullut tuolle miehelle yhteydenottoja mallinmittaisilta naisiltakin.