Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin aamulla työhaastattelussa. Mitä jos saankin paikan?!

Vierailija
25.01.2018 |

Mielestäni haastattelu meni tosi hyvin ja haastattelijan puheista sain sen käsityksen, että olen melko vahvoilla. Nyt tuli vain ihan kammottava jännitys, että mitä jos saankin sen paikan enkä osaa sitä ollenkaan. Tai kyllä minulle luvattiin perusteellinen perehdytys, mutta jos työ onkin ihan kamalaa enkä viihdy siinä ollenkaan jne, niin miten pian kehtaa hakea uutta työtä ja irtisanoutua.

Tuli nyt yhtäkkiä kamala paniikki, kun viihdyn nykyisessä työssäni niin hyvin ja olisi sääli jättää kiva työpaikka jonkun kamalan paikan takia.

Oletteko te kaikki muut aina peukut pystyssä, että saisi uuden työn, vai toivooko kukaan koskaan, ettei saisikaan sitä? Minulla on nyt vähän sellainen tunne, että olisi helpotus, jos en saisi tätä työtä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunhan ei ole pakko ottaa työtä vastaan jos et halua.

Mutta enemmän luulen että sinulla on vaan jännitystä jolle ei kannata antautua. Menet vaan tukka putkella uusiin haasteisiin! :)

Vierailija
2/4 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunhan ei ole pakko ottaa työtä vastaan jos et halua.

Mutta enemmän luulen että sinulla on vaan jännitystä jolle ei kannata antautua. Menet vaan tukka putkella uusiin haasteisiin! :)

Juu, ihan varmasti on jännitystä. Olen ihan hirveä jännittäjä muutenkin. Jotenkin kadehdin ihmisiä, jotka eivät jännitä juuri mitään vaan menevät tällaisiin juttuihin innolla. Joku työpaikan vaihto on suurimmalle osalle ihmisistä vissiin ihan pikkujuttu, mutta minä menetän nyt tässä yöuneni. :) 

Mutta kiitos tsempistä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko siitä, että haastattelussa jätettiin tilanne avoimeksi - jos olisitte allekirjoittaneet työsopimuksen niin et varmaan enää miettisi haluatko vai et. Toi epävarmuus voi olla suojamekanismi kun todellisuudessa et kestä mahdollista torjuntaa.

Vierailija
4/4 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisko siitä, että haastattelussa jätettiin tilanne avoimeksi - jos olisitte allekirjoittaneet työsopimuksen niin et varmaan enää miettisi haluatko vai et. Toi epävarmuus voi olla suojamekanismi kun todellisuudessa et kestä mahdollista torjuntaa.

No voi tietysti olla näinkin, mutta ihan oikeasti minulle jäi haastattelusta eräs asia sen verran vaivaamaan, että ihan oikeasti nyt oikeastaan toivon enemmän sitä kieltävää vastausta. Minulle jäi nimittäin sellainen vaikutelma, että työnantaja haluaisi minut jossain vaiheessa yhtiökumppanikseen, enkä ole tällaiseen ollenkaan valmis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi