Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ajaa minut raivohulluuden partaalle

Vierailija
25.01.2018 |

Mies käyttää jokapäivä aineita, ja nyt kun kilahdin siitä, mies sanoi "kai mun on mentävä muualle niitä huumeita käyttämään" ja lähti ovesta. Tärisen ja itken täällä, en halua olla yksin, rakastan miestä ja olen läheisriippuvainen, syön reseptillä bentsoja yksinoloon. Nyt pelkään ettei mies tulekaan takaisin, samalla toivon että ei tulisikaan koska en tiedä kuinka huumeissa on kun tulee tai ketä tuo mukanaan. Lainailee rahaa jatkuvasti ja nyt aikoo pantata tietokoneemme ja ps4 jotta saisi huumevelkansa maksettua. On pystyssä 1500e eräälle ei niin mukavalle ihmisille ja tämäkin huolettaa. Voisin muuttaa äidille sinänsä mutta uskon että kaipaan silti miestäni elämääni. Olen umpikujassa, mitä teen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko pärjätä huumeille? Mitä veikkaat kumman hän valitsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täänään,huomenna, ensi viikolla -------------------------- ei tuosta tule mitään.  Miksi et ota vastuuta omasta elmästäsi?

Vierailija
4/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille äidille ja kerro mitä tässä aloituksessa kerroit. Ja kuuntele äitiäsi ja jätä se mies, ansaitset ja saat parempaa heti kun itsekin alat siihen uskoa.

Vierailija
5/5 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan, ei sulla muita vaihtoehtoja ole. Huumeriippuvuus tarkoittaa sitä että olet kakkonen. Aina. Arvosi on kaukana huumeiden jälkeen, aina ja ikuisesti. Ei tuollaisessa suhteessa pidä olla, jos ei halua tuhoutua. Huumeriippuvainen ei kykene koskaan rakkauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä