Mitä ne miehet oikeasti haluavat naiselta? Kertokaa miehet. Entä mitkä puutteet voitte HYVÄKSYÄ?
Miehille areena nyt, olkaa hyvät. Mitä hyväksytte naiselta ja mitä ETTE? Kiinnostaa todella.
T. Miehiä arvostava nainen, joka tahtoo olla paras mahdollinen itsensä.
Ps. Olen huomannut miesten ihailevan kaikkia diktaattorinaisia, jotka päättää kaiken kotona jne? Miehet tuntuvat halveksivan ovimatto-naisia, jotka antavat miehen päättää kaikesta ja tekevät kaiken mitä mies tahtoo. Sitten ne miehet kohtelevat huonosti näitä ovimattojaan, kun eiväthän ne vastaankaan sano. Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (3)
Tuosta diktaattorinaisesta tuli mieleen tällainen kysymys, että kun eräs lapanen yritti tunkemalla tunkea itsensä mun tossun alle niin sanotusti, että mikä juttu tämä oikein on?? Eihän se voi olla kivaa, jos nainen määrää kaikesta ja pitää yksin seiniä pystyssä? Se juttu loppui alkuunsa, kun tämä heppu vitsaili kuinka minä olen enemmän mies meistä kahdesta. Täytyi vain ihmetellä, että mitä oikein tapahtuu. En minä halua ketään polkea alleni enkä ottaa vastuuta toisen aikuisen ihmisen elämästä.
Tärkein ensin. Eli seksin tulee sujua oikeasti hyvin. Niin, että se on nautinnollista ja erittäin hyvää molemmin puolin. Tykkään naisesta, joka hymyilee ja antaa välillä pieniä huomionosoituksia. Se ikään kuin ruokkii myös itse tekemään vaikka mitä naisen eteen. Nainen saa olla seksuaalisesti mielummin aavistuksen vähemmän aktiivisempi kuin itse. Koska mies on kuitenkin se, joka ottaa naisensa. Toisin päin tilanne muuttuu ahdistavaksi. Luonteeltaan enemmän luonnonlapsi kuin jokaista pikku asiaa analysoiva teoreetikko. Perinteiset naisen ja miehen rooli nykyaikaistettuna sopivat hyvin. Kumpikin tekee niitä asioita, joissa on hyvä. Kotityöt suurin piirtein tasan. Niin kyllä naisen tulee olla sporttinen ja hoikka. Lihavuus ja laihaläskeys on no no.
Jos todella saisi valita jonkin mystisen täydellisen naisen niin hän olisi itsenäinen, rehellinen, luotettava, omillaan toimeentuleva rohkea, hyvä itsetunto, ei itsekäs, viihtyisi kotona, mutta ei olisi yhtään ripustautua. Pitäisi seksistä, mutta ei nymfo. Ei olisi feministi. Pitkät hyväkuntoiset hiukset, pituutta n. 170cm, pitkät sääret, terhakkaat B-C kupin rinnat. Litteä vatsa, kapea vyötärö, tiukka muodokas mutta pieni takapuoli, symmetriset kasvot. Tyylikäs mutta tarvittaessa käytännöllinen pukeutumistyyli.
Tuskinpa tuollaisia edes on. Tai jos olisi niin varmaan hänellä olisi ärsyttävä nauru tai huono lauluääni ainakin.