Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En velvoita miestä syömään gluteenitonta ruokaa

Vierailija
24.01.2018 |

Vaikka olen itse keliaakikko. Mies sen sijaan kieltää minulta alkoholin kun joutuu olemaan absolutisti. Eikö tämä ole väärin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole miehesi holhouksessa, päätös ei ole miehesi vaan omasi. Tietysti ihmisen käytös parisuhteessa aiheuttaa yleensä jonkinlaisia seurauksia. Itse en moisia kieltoja kuuntelisi ja toinen osapuoli voisi sitten tehdä omat johtopäätöksensä.

Vierailija
2/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia holhotaan kirjoitti:

Ellet ole miehesi holhouksessa, päätös ei ole miehesi vaan omasi. Tietysti ihmisen käytös parisuhteessa aiheuttaa yleensä jonkinlaisia seurauksia. Itse en moisia kieltoja kuuntelisi ja toinen osapuoli voisi sitten tehdä omat johtopäätöksensä.

Mun on pakko kuunnella koska meillä on yhteinen yritys. Jos käytän alkoholia, tulee ero ja se ei ole taloudellisesti mahdollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko kuunnella koska meillä on yhteinen yritys. Jos käytän alkoholia, tulee ero ja se ei ole taloudellisesti mahdollinen.

Ei vaikuta kovin hääppöseltä liitolta.

Vierailija
4/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sitten täällä kyselet, jos sun kerran on pakko tehdä niin kuin miehes käskee.

Vierailija
5/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sitten täällä kyselet, jos sun kerran on pakko tehdä niin kuin miehes käskee.

Kun en haluaisi niin tehdä ja koko ajan säästän että joskus pääsen pois.

Vierailija
6/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattelin jos salaa alkaisi vaan käyttämään alkoholia aina joskus.

Vierailija
7/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun en haluaisi niin tehdä ja koko ajan säästän että joskus pääsen pois.

Mutta mitä se vauva-palstalla kirinä auttaa, jos meinaat kaikesta huolimatta jatkaa elämääsi miehesi määräysten mukaan. Täällä sulle sanotaan, että aikuinen ihminen päättää itse omista asioistaan eikä miehen pillin mukaan tartte tanssia. Mutta sinä lapanen sanot, että on pakko.

Vierailija
8/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vielä näköjään voi tarpeeksi pahoin, että lähtisit. Kuulostaa tutulta....

Mutta olet alkanut kyseenalaistamaan miehesi käytöstä. Jes! Siitä se lähtee.

Ei siinä yrityksessä ole pakko olla mukana loppuelämäänsä.

Pyydä apua, ja ala järjestämään asioitasi.

Tsemppiä!

Vierailija
9/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole sitten jollain muulla tavalla "yhtä vittumainen". Täällä palstallahan on tärkeintä että missään ei jousteta tai anneta periksi.

Vierailija
10/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vielä näköjään voi tarpeeksi pahoin, että lähtisit. Kuulostaa tutulta....

Mutta olet alkanut kyseenalaistamaan miehesi käytöstä. Jes! Siitä se lähtee.

Ei siinä yrityksessä ole pakko olla mukana loppuelämäänsä.

Pyydä apua, ja ala järjestämään asioitasi.

Tsemppiä!

Tämä yritys on mun ainoa mahdollisuus työllistyä ja pidän tästä työstä mitä teen. Ainoa huono puoli on tuo mies ja sen järkyttävä kontrollointi.

Vierailija
11/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuo eivät ole oikein vertailukelpoisia asioita, koska alkoholiin voi olla himo mutta entä gluteeniin? Mielestäni ex-alkoholistilla on oikeus vaatia, ettei kodissa käytetä alkoholia, kumppanin pitää pohtia käykö se itselle. Tietysti jos aletaan vaatia, ettei alkoholia saisi käyttää silloinkaan, kun ollaan vaikka eri paikkakunnilla tilanne mutkistuu.

Vierailija
13/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nuo eivät ole oikein vertailukelpoisia asioita, koska alkoholiin voi olla himo mutta entä gluteeniin? Mielestäni ex-alkoholistilla on oikeus vaatia, ettei kodissa käytetä alkoholia, kumppanin pitää pohtia käykö se itselle. Tietysti jos aletaan vaatia, ettei alkoholia saisi käyttää silloinkaan, kun ollaan vaikka eri paikkakunnilla tilanne mutkistuu.

Mieheni ei ole ex alkoholisti vaan ex kohtuukäyttäjä. Terveyssyistä ei voi enää ottaa tippaakaan alkoholia. Hän kieltää senkin että ottaisin jossain muualla esim lasin viiniä.

Vierailija
14/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ainakin mies syö gluteeninsa vain ulkona, eli kotona harvemmin on mitään gluteenillista. Kokeilkaa samaa.

Vierailija
15/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole ex alkoholisti vaan ex kohtuukäyttäjä. Terveyssyistä ei voi enää ottaa tippaakaan alkoholia. Hän kieltää senkin että ottaisin jossain muualla esim lasin viiniä.

Ei liity enää terveysasioihin mitenkään tuo käytös, vaan pelkkää kontrollointia. Juo viinisi rauhassa, älä ainakaan mahdollista tuota käytöstä.

Vierailija
16/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity enää terveysasioihin mitenkään tuo käytös, vaan pelkkää kontrollointia. Juo viinisi rauhassa, älä ainakaan mahdollista tuota käytöstä.

Ymmärrän että se on kontrollointia mutta en voi todellakaan juoda tippaakaan alkoholia koska minulla ei ole varaa lentää pihalle. Ja kyllä olen ottanut talousasioista selvää.

Vierailija
17/19 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No säästä niin paljon kun pystyt. Oletko laskenut, miten pitkään pitää säästää, ennen kuin pääset lähtemään?

Miten niin tämä on ainut tapa työllistyä?

Entäs opiskelu?

Sinun on kuitenkin itse uskallettava tehdä ratkaisu tässä...

Vallankäyttöä ja kontrollointia + kiva työ

vai aloitat kaiken nollasta. Yksin, mutta vapaana.

Pelottaa ihan varmasti. Sanon vielä kerran että tsemppiä!! T: 8

Vierailija
18/19 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sinulle on tärkeämpää, miehesi vai alkoholi? 

Ja tärkein: Onko alkoholi ainoa asia, mitä miehesi kontrolloi elämässäsi?  Saatko muuten syödä, pukeutua, mennä jne kuten haluat, vai tuleeko niistäkin sanomista? Jos mies on kontrollifriikki, niin ehkä se ero silti olisi parempi, vaikka siitä seuraisikin taloudellinen katastrofi. 

Vierailija
19/19 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ammattivalittaja!

Olet juuri ylittänyt 10 000 valituksen maagisen rajapyykin.

Koko av:n lukijakunta onnittelee lämpimästi ja toivottaa onnea seuraavan 10 000 valituksen taipaleelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi