Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaupunkilainen tarvitsee toppahousuja?

Vierailija
22.01.2018 |

Suih suih suih kuuluu kun joku tyylitön nainen kävelee täällä Kampissa. Miksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaspäivänä päiväkävelyllä. Ihmisiä ja ikkunoita on mukavampaa katsella kuin keskuspuiston puita.

Vierailija
2/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne välttämättä ole TOPPAhousut vaan ohuet mitään lämmittävät ulkoiluhousut.

Kaupunkilainen tarvii lämpimiä housuja, jos on yhtään niin viluinen tai reitensä joskun palelluttanut kuten minä. Ja kyllä sitä tulee ulkona oltua isollakin pakkasella. 

Anna toisten kahistella housuineen, mitä väliä. Ei ole sun tyylistä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosi junttia. En minä ainakaan kehtaisi toppahousuilla pääkaupunkiseudulla kulkea. Jossain Lahdessa yms maaseudulla EHKÄ. Mutta silloinkin niin, ettei kukaan näe.

Vierailija
4/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Huolehdi omasta pukeutumisestasi.

Vierailija
5/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi palella? Itse kävelen toppahousuissa töihin ja riisun ne pukuhuoneessa samalla kun ulkotakinkin. Työkaveri käyttää housujensa alla sukkahousuja ja valittaa joka päivä sitä kuinka hiostavat ne on... Järjetöntä sanon minä!

Vierailija
6/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketteluun.

Vierailija
7/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseessä on ulkoliikunnan harrastaja, ja liikunnasta on monia hyötyjä. Olisiko esteettisempää katsella pelkkiä sohvaperunoita? Nimim. Pyörällä töihin kesät talvet.

Vierailija
8/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suohsuih on karseeta!

Vierailija
9/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset muka palelevat reiisistä missä heillä on miehiä paljon enemmän läskiä??

Vierailija
10/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole oikeutta ärsyttää toisia pukeutumisellaan.

Vierailija
11/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylle, töihin, työmatkalle, mäenlaskuun lasten kanssa. Yleisesti niitä tarvitaan silloin kun ulkoillaan kylmässä ilmassa eikä haluta palella.

Olet kyllä melko tynnyrissä asunut josset koskaan aiemmin ole toppahousuihin törmännyt tai osaa päätellä niiden käyttötarkoitusta siitä, että niitä käytetään pakkasella.

Vierailija
12/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset muka palelevat reiisistä missä heillä on miehiä paljon enemmän läskiä??

En tiedä, mutta reidet ja tosi paksut ovatkin, jäätyvät minulla ensimmäiseksi, kerran ostin oikein vanhan ajan villahousut, mutta niissä oli vyötärö rintoihin asti ja lahkeet niin lyhyet että kuroutuivat nivusiin kävellessä. Nykyisi puen lyhyet ja pitkät trikoot toppahousujen alle.

Itse olen maalainen mutta olen kuvitellut ja mitä kaupunkilaisia tunnen kaikki he ulkoilevat.

Vierailija
13/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmille keleille tarvitaan toppahousut.

Helsingissä tuulee usein jäätävästi.

Vierailija
14/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelu on cool. Nilkat paljaina kali kali.

Voi jären vähyyttä.

Vierailija
15/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on paljon tiukemmat vaatteet ja selaisissa palelee helposti.

Vierailija
16/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskissä ei kierrä veri välttämättä erityisen hyvin. Vertaa joskus ulkona oltuasi jonkun rasvaisen kohtasi (esim. reisi, lantio, maha) ja vaikkapa selkäsi tai rintakehäsi lämpötilaa. Tietysti jos olet luuta ja nahkaa, et huomaa mitään.

Vierailija
17/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille? Vien koiraa, niin laitan toppahousut. Jos menen kaupoille, syömään tai muuten kaupungille, en laita. Asun keskustassa ja Käyn lenkilläkin trikoot jalassa. Jokaisella on oikeus elää, niin kuin haluaa. En tosiaan käy kävelyllä korkokengillä ja minihameessa. Kun vien roskia olen askeleen päässä pääkadusta. Palauta pulloja kaupungin hienompaan kauppaan. Eli kävelen tyhjiä kaljapulloja kantaen pitkin kävelykatua, jos turistit on ikkunaostoksilla.

Vierailija
18/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluun ap, kaupunkilainenkin voi ulkoilla ja miksi pitäisi palella. Laitan toppahousut vaikka autoilen kauppaan. KAIKKIHAN NIITÄ PITÄÄ, PAITSI JUNTIT.

Vierailija
19/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimaista on palelluttaa itsensä. Tyhmähän se on, joka ei pukeudu sään mukaan. Musta on ainakin vaivatonta ja ennenkaikkea lämmintä, vetäistä ne toppahousut jalkaan. Ei tarvii miettiä paleltuuko.

Vierailija
20/20 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoret kävelevät paljaat nilkat vilkkuen pakkaspäivinä ?

Se vasta on överiä.

Voi sitä reumapotilaiden määrää vuosien kuluttua, sitä se nilkkojen kylmettyminen teettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä