Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa että mies jättää jos kerron kokemattomuudestani

Vierailija
21.01.2018 |

Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 11 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Mies on ihana, hauska ja ensimmäistä kertaa koen voivani luottaa suhteen kestävyyteen.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin puheeksi ja mies ei tajunnut ja sit mä idiootti vielä välitin siitä seuraavat 15 vuotta ja tein kaksi lastakin.

Vierailija
2/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yhtään enempää täällä lukenut näitä ketjuja, niin olet toivon mukaan pistänyt merkille sen, että nekin ihmiset jotka ovat olleet useamman kanssa, joutuvat joka kerta "opettelemaan alusta" sen uuden ihmiset mieltymykset ja tavat. Hakemista mikä toimii ja mitä toinen haluaa jne. Minulla on ollut vain yksi mies koko elämäni ajan ja edelleen opetellaan juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttörukka. Olet miehelle pelkkä seksilelu, ei se oikeasti susta välitä. Odottaa että saa sänkyyn ja sitten jättää kuin nallin kalliolle.

Vierailija
4/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan murehdi tuohan on monelle miehelle ideaali tilanne. Et ole jakorasia joka on harrastanut seksiä puolen kylän kanssa, ja saa "kouluttaa" / opettaa sinut täysin omia mieltymyksiään vastaavaksi sängyssä :) 

itse laskisin neitsyyden vain plussaksi nykypäivänä

Vierailija
5/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet yhtään enempää täällä lukenut näitä ketjuja, niin olet toivon mukaan pistänyt merkille sen, että nekin ihmiset jotka ovat olleet useamman kanssa, joutuvat joka kerta "opettelemaan alusta" sen uuden ihmiset mieltymykset ja tavat. Hakemista mikä toimii ja mitä toinen haluaa jne. Minulla on ollut vain yksi mies koko elämäni ajan ja edelleen opetellaan juttuja.

Niinpä. Jos mies ei tajua tätä, niin on kyllä aika.......turha. Vaikkei se nyt takuulla paljon ajatuksena lohdutakaan.

1

Vierailija
6/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttörukka. Olet miehelle pelkkä seksilelu, ei se oikeasti susta välitä. Odottaa että saa sänkyyn ja sitten jättää kuin nallin kalliolle.

Päinvastoin, minusta oikein mikään ei viittaa tähän. Eri asia on, millaista suhtautumista kukin tarvitsee ja onko kellä kulloinkin rahkeita siihen.

1

Vierailija
7/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas pelottaa, että nainen jättää jos kerron olevani oikeasti miljonäärikiekkoilija, joka on pannut kaikkia cheerleadereitamme, hakannut entistä tyttöystävää ja että minulla on orastavan päihdeongelman lisäksi BMW.

Pelkomme eivät ap ole kovin rationaalisia.

Vierailija
8/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä turhaan murehdi tuohan on monelle miehelle ideaali tilanne. Et ole jakorasia joka on harrastanut seksiä puolen kylän kanssa, ja saa "kouluttaa" / opettaa sinut täysin omia mieltymyksiään vastaavaksi sängyssä :) 

Ei ois aloittajalle yhtään hyvä asia.

Vierailija
9/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan, että olet kokematon. Oma exäni (erosimme ihan muista syistä) otti asian ihan hyvin kun sanoin että olin neitsyt. Pystytkö muutoin luottamaan häneen? Jos hän hylkää sinut tämän takia, niin ei ollut oikea ihminen sulle. Kyllä kumppanille pitää pystyä olemaan rehellinen. Kannattaa myös kertoa noista peloista, joita sulla on. Tsemppiä. Pitää, sillä itse menetin neitsyyden 21- vuotiaan, eikä se neitsyyden menetys ole mikään meriitti. Sen ei ainakaan pitäisi olla.

Vierailija
10/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas pelottaa, että nainen jättää jos kerron olevani oikeasti miljonäärikiekkoilija, joka on pannut kaikkia cheerleadereitamme, hakannut entistä tyttöystävää ja että minulla on orastavan päihdeongelman lisäksi BMW.

Pelkomme eivät ap ole kovin rationaalisia.

Haha 😄

Vierailija
11/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva mies jättäisi kokemattomuuden takia. Moni sen sijaan jättäisi kokeneisuuden vuoksi.

Vierailija
12/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap miehesi olisi seksuaalisesti pienimunainen itsetunnoton mulkqu, joka odottaa sun olevan jokin tyydyttäjä?

1

Vierailija
13/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ois, niin et takuulla menetä paljon, jos suhde ei jatku. Tai no, onhan suhteissa monia puolia ja siinä menettää kyllä ne, ellei alistuis sit seksileluksi aika nopeaan.

Vierailija
14/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla ehkäisy on hoidossa ettei tule yllätyksiä.

Vierailija
15/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit olla miehen kanssa, joka ei hyväksyisi tuollaista asiaa? Älä ole noin omanarvontunnoton.

Vierailija
16/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit olla miehen kanssa, joka ei hyväksyisi tuollaista asiaa? Älä ole noin omanarvontunnoton.

"Älä ole" ootko vähän yksinkertainen? Se on asia, jota ei voi itselleen antaa, jos se puuttuu.

1

Vierailija
17/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies näkee ikäisessäsi bimbossa?

Vierailija
18/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen aika sitten täällä oli aivan identtinen aloitus samasta asiasta, ei tainnut mennä jakeluun kerralla että kun kerrot miehelle olevasi kokematon et pääse hänestä eroon kirveelläkään ennenkuin hän on päässyt "korkkaamaan" sinut. Suhteen jatko, no jaa ei ole sen todennäköisempää tai epätodennäköisempää kuin missään muussakaan suhteessa, lyhyellä tai pitkällä aikavälillä. Elä äläkä murehdi turhia.

Vierailija
19/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu huolisi kusipään, joka kutsuu seksiä harrastaneita naisia "jakorasioiksi"? Ja vielä "kouluttaa"!? Voi oksennus.

Vierailija
20/20 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokunen aika sitten täällä oli aivan identtinen aloitus samasta asiasta, ei tainnut mennä jakeluun kerralla että kun kerrot miehelle olevasi kokematon et pääse hänestä eroon kirveelläkään ennenkuin hän on päässyt "korkkaamaan" sinut. Suhteen jatko, no jaa ei ole sen todennäköisempää tai epätodennäköisempää kuin missään muussakaan suhteessa, lyhyellä tai pitkällä aikavälillä. Elä äläkä murehdi turhia.

Kävin siinäkin keskustelussa kertomassa että kolme miestä otti jalat alleen, kun kuulivat että olen kokematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä