Sinä, joka nautit työstäsi ja harvoin ahdistaa, mitä helvettiä teet?
Kommentit (28)
Tutkija, työn sisältö itselle hyvin merkityksellistä, suuri vapaus työssä ja kohtuullinen palkka. Ahdistaa kuitenkin lyhyet työsuhteet ja epävarmuus tulevaisuudesta.
Olen järjestelmäasiantuntija yksityisellä. Tänäänkin menossa töihin sunnuntaista huolimatta ja saan tunnit sitten pitää tuplana vapaana milloin haluan :)
Taloushallinnon konsultti. En tosin ahdistu pienistä, pitää olla pieni pelko perseessä että kukoistan :).
Semmoisen alan erikoislääkäri, johon minulla on suuri intohimo. Nautin työstäni, vaikka joillekin se voisi olla liian raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Semmoisen alan erikoislääkäri, johon minulla on suuri intohimo. Nautin työstäni, vaikka joillekin se voisi olla liian raskasta.
Sadistinen psykiatri
Teen työtäni työttömien etuuksien parissa. Nautin siitä salapoliisityöstä, kun voin todeta, että työttömyysetuutta ei voida maksaa.
Luulen, ettei kyse ole niinkään siitä, MITÄ tekee, vaan millaisissa oloissa ja miten tekee. Eli käytännössä, kuinka paljon muiden settamiin, ulkopuolelta tuleviin vaatimuksiin pitää sovittautua päivittäin.
Raskaankaluston asentaja. Välillä on toki kiire ja hankalia projekteja, mutta yhteistyöllä ollaan aina selvitty.
Tuotekehitysinsinööri. Nautin oikeastaan eniten siitä, jos saa tehdä rakentavien ja terävien tyyppien kanssa töitä.
Koneinsinööri, tuotekehitystehtävissä.
Asiakkaan vaihtuvat mielihalut välillä vituttaa, mutta kuuluu toimenkuvaan. Aikataulut joskus stressaa muttei ahdista.
Vierailija kirjoitti:
Raskaankaluston asentaja. Välillä on toki kiire ja hankalia projekteja, mutta yhteistyöllä ollaan aina selvitty.
Oletko av-mamma?
Röntgenhoitaja. Työkaverit on huippuja ja asiakkaat (pääsääntöisesti) mukavia.
Yrittäjä vanhuspuolella. Asiakkaat ovat ihania, työni on monipuolista ja olen siinä hyvä. Odotan huomista taas hymyssä suin.
Oon opettaja