Vierailija

Kysymys olikin jo tuossa otsikossa ja mielellään naislääkäri saisi olla. Olen käynyt Aavassa ja Mehiläisessä aiemmin muilla kuin ihotautilääkärillä eli ne olisi tuttuja paikkoja. Maksan itse ja yksityiseltä puolelta siis haeskelen sopivaa lääkäriä.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Miksi nainen?
Olen käynyt 2 krt. ihotautilääkärillä Aavassa. Molemmilla kerroilla pitkällinen vaiva jota olin turhaan näyttänyt yleislääkärille ratkesi heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

mihin vaivaan? ihotautilääkäritkin on usein erikoistuneita tiettyihin juttuihin (esim. akne, allergiset ihottumat, luomet ja ihosyövät jne).

Vierailija

On ihottumaa kasvoissa ja sellaisessa vähän intiimimmässä paikassa, että mieluummin esittelen sitä naislääkärille. Kyse on vain siis omasta tuntemuksestani, lääkärihän ei varmasti olisi moksiskaan. ap.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Kuulostaa oudoilta kriteereiltä lääkärille.
Onko kyseessä sukupuolitauti?
Itseäni kiinnostaa aina ensisijaisesti että lääkäri on kokenut ja hyvä.

• ylös 1
  • alas 13
Vierailija

Voi hyvänen aika ap perusteli juuri että ihottumaa on intiimissä paikassa. Toosan levittely muille kuin omalle puolisolle on normaalin ihmisen mielestä aina ikävää, mutta jotakuta saattaa helpottaa, että esim. lääkäri on samaa sukupuolta kuin itse. Tästä syystä on esimerkiksi uimahalleissa erikseen miesten ja naisten puoli. Älkää aina länkyttäkö siitä että omaa pimperoa tulisi kuulaisesti esitelle lääkärille kuin lääkärille.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Uskon, että naisihotautilääkäreissä on kokeneita ja hyviä, mutta lisäksi pitäisi olla kiva ja empaattinen. Jotkut lääkärit ovat tylyjä. Eikä ole sukupuolitautia, joten rauhoittukaa :) ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika ap perusteli juuri että ihottumaa on intiimissä paikassa. Toosan levittely muille kuin omalle puolisolle on normaalin ihmisen mielestä aina ikävää, mutta jotakuta saattaa helpottaa, että esim. lääkäri on samaa sukupuolta kuin itse. Tästä syystä on esimerkiksi uimahalleissa erikseen miesten ja naisten puoli. Älkää aina länkyttäkö siitä että omaa pimperoa tulisi kuulaisesti esitelle lääkärille kuin lääkärille.

Kirjotettiin yhtä aikaa.
Rauhoitu, ja ota ihmeessä lääkkeesi ettei sulta katkea verisuoni päästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskon, että naisihotautilääkäreissä on kokeneita ja hyviä, mutta lisäksi pitäisi olla kiva ja empaattinen. Jotkut lääkärit ovat tylyjä. Eikä ole sukupuolitautia, joten rauhoittukaa :) ap.

Se lääkäri jolla kävin Aavassa oli mies. Mutta niin mukava ja pätevä, että menisin sen luo missä vain ihotautiasiassa.
Itsekin kyllä valitsen naisgynen. Ja niistä hyvän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan täällä kaipaa rauhoittelua sun vaivasi takia.
Mistä moinen kuvitelma?

Vierailija

Hannele Heikkilä, Terveystalo.
Itselläni oli myös intiimialueella ihottumaa, oli asiantunteva, rauhallinen ja mulava.
Sain apua, neuvoja ja jäi hyvä mieli.

Vierailija

Kiitos konkreettisista ehdotuksista. En viitsi alkaa vääntää riidanhaastajien kanssa :) ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.