Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaapa kuka olisi kiva ja empaattinen ihotautilääkäri Helsingissä (nainen)

Vierailija
20.01.2018 |

Kysymys olikin jo tuossa otsikossa ja mielellään naislääkäri saisi olla. Olen käynyt Aavassa ja Mehiläisessä aiemmin muilla kuin ihotautilääkärillä eli ne olisi tuttuja paikkoja. Maksan itse ja yksityiseltä puolelta siis haeskelen sopivaa lääkäriä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
2/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen?

Olen käynyt 2 krt. ihotautilääkärillä Aavassa. Molemmilla kerroilla pitkällinen vaiva jota olin turhaan näyttänyt yleislääkärille ratkesi heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin vaivaan? ihotautilääkäritkin on usein erikoistuneita tiettyihin juttuihin (esim. akne, allergiset ihottumat, luomet ja ihosyövät jne).

Vierailija
4/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihottumaa kasvoissa ja sellaisessa vähän intiimimmässä paikassa, että mieluummin esittelen sitä naislääkärille. Kyse on vain siis omasta tuntemuksestani, lääkärihän ei varmasti olisi moksiskaan. ap.

Vierailija
5/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudoilta kriteereiltä lääkärille.

Onko kyseessä sukupuolitauti?

Itseäni kiinnostaa aina ensisijaisesti että lääkäri on kokenut ja hyvä.

Vierailija
6/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika ap perusteli juuri että ihottumaa on intiimissä paikassa. Toosan levittely muille kuin omalle puolisolle on normaalin ihmisen mielestä aina ikävää, mutta jotakuta saattaa helpottaa, että esim. lääkäri on samaa sukupuolta kuin itse. Tästä syystä on esimerkiksi uimahalleissa erikseen miesten ja naisten puoli. Älkää aina länkyttäkö siitä että omaa pimperoa tulisi kuulaisesti esitelle lääkärille kuin lääkärille.

Vierailija
7/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että naisihotautilääkäreissä on kokeneita ja hyviä, mutta lisäksi pitäisi olla kiva ja empaattinen. Jotkut lääkärit ovat tylyjä. Eikä ole sukupuolitautia, joten rauhoittukaa :) ap.

Vierailija
8/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika ap perusteli juuri että ihottumaa on intiimissä paikassa. Toosan levittely muille kuin omalle puolisolle on normaalin ihmisen mielestä aina ikävää, mutta jotakuta saattaa helpottaa, että esim. lääkäri on samaa sukupuolta kuin itse. Tästä syystä on esimerkiksi uimahalleissa erikseen miesten ja naisten puoli. Älkää aina länkyttäkö siitä että omaa pimperoa tulisi kuulaisesti esitelle lääkärille kuin lääkärille.

Kirjotettiin yhtä aikaa.

Rauhoitu, ja ota ihmeessä lääkkeesi ettei sulta katkea verisuoni päästä.

Vierailija
9/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että naisihotautilääkäreissä on kokeneita ja hyviä, mutta lisäksi pitäisi olla kiva ja empaattinen. Jotkut lääkärit ovat tylyjä. Eikä ole sukupuolitautia, joten rauhoittukaa :) ap.

Se lääkäri jolla kävin Aavassa oli mies. Mutta niin mukava ja pätevä, että menisin sen luo missä vain ihotautiasiassa.

Itsekin kyllä valitsen naisgynen. Ja niistä hyvän.

Vierailija
10/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan täällä kaipaa rauhoittelua sun vaivasi takia.

Mistä moinen kuvitelma?

Vierailija
11/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Heikkilä, Terveystalo.

Itselläni oli myös intiimialueella ihottumaa, oli asiantunteva, rauhallinen ja mulava.

Sain apua, neuvoja ja jäi hyvä mieli.

Vierailija
12/16 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos konkreettisista ehdotuksista. En viitsi alkaa vääntää riidanhaastajien kanssa :) ap.

Vierailija
13/16 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/16 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasta vaivaa on?

Vierailija
15/16 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä 4 kerroin, mitä vaivaa on. ap.

Vierailija
16/16 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta Outi-Maria Kekistä tai Maarit Vaalamosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi