Mietin, että onko naapurini aivan täysijärkisiä? Ihan oikeasti että usko mitä kävi
Eilen juoppopariskunnalla oli paha riita ja mies kävi vaimonsa kimppuun ja kuulua jyskettä huutamista.
No poliisit tulivat paikalle ja kyyläsin ovisilmästä rapun tapahtumia..
Nyt en ihmettelen näiden juoppojen käytöstä vaan seinänaapurini joka ns. Kunnon ihminen.
Tajusin, että hekin kyläävät ovensa takaa rappuun ja kuulin selkeästi kuinka kovaan äänen kommentoivat kaikkea näkemäänsä niin että äänet kuuluivat heidän kodista minun eteiseeni ja varmasti myös nämä juoot ja poliisit kuulivat heidän kovaäänisen kommentoinnin rappuun koska se kuului minun eteiseeni saakka..
Eli he kovaan ääneen keskustelivat omassa eteisessä luultavasti välioviauki ja kauhistelivat jne..
Niin että kaikki lähi ihmiset kuulivat
.
Mikähän heitä vaivaa :D?
Noita juoppoja sillä ovat aina olleet tuollaisia mutta nuo seinänaapurini käytös ihmetyttää
Kommentit (9)
No sä et varmaan kommentoinut ääneen tapahtumia, koska olit yksin. Sen sijaan tulit avautuu AV:lle. Kummalla teistä ovisilmäkyylääjistä meneekään huonommin?
On syytäkin kuulua.. kyllä minäkin varmasti kovaan ääneen paheksuisuin jos talossani asuisi tuollaisia häiriköitä!
Kyllä mahtoi olla hieno tapahtuma sun elämässä, kun pääsit kauhistelemaan jopa "kunnollistakin" naapuriasi.
Mun masentunut frendi on saanut poliisit kylään... Ja tietysti naapurit näkivät kun joutui lähteä niiden mukaan. Ei pitäis masentuneita kiusata poliiseilla.
Sitä kyylää kuuleminen joka kommentoi kopperossaan.
Häh? Ihan normaalia ihmisten käytöstä.
Mikä ihme se on, että tuollainen häiriköinti saa ihmisten ja siitä keskustellaan.. onhan tuo hieman tökeröä mutta ihan oikein niille häiriön aiheuttajille.