Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 24v kaunis nainen. Nyt masentaa, koska täytän pian 25 ja minusta tulee kuulemma virallisesti MILF

Vierailija
20.01.2018 |

Ennen tätä palstaa en edes tiennyt, että mitä ko.termi tarkoittaa. Tämän palstan lukemisen jälkeen olen alkanut uskoa, että jokainen vähänkin nätimpi 25v nainen on milf, vaikkei olisi edes lapsia. Onko kohtalontovereita, jotka kokevat alkavan milffiyden masentavaksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla milf, jos ei ole lapsia. Lapseton, kaunis nainen, on vain nainen, ilman mitään nimityksiä.

Vierailija
2/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v suht komea mies. Nyt masentaa, koska täytän pian 25 ja olen harrastanut vain kahdesti seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole itselle tullut mieleenkään, että lapseton nainen voisi olla milf. Eikös se äitiys ole koko termin pointti. Ja ainakin oman ikäisteni, kolmekymppisten keskuudessa milffit nimenomaan ovat niitä vähän vanhempia, vähintään nelikymppisiä äitejä. Kuka sinulle kertoi, että olet kohta "virallisesti" milf?

Vierailija
4/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, kyllä on elämä ohi kun 25v täyttää. Eikun hautajaisia järjestämään🙄

Vierailija
5/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole itselle tullut mieleenkään, että lapseton nainen voisi olla milf. Eikös se äitiys ole koko termin pointti. Ja ainakin oman ikäisteni, kolmekymppisten keskuudessa milffit nimenomaan ovat niitä vähän vanhempia, vähintään nelikymppisiä äitejä. Kuka sinulle kertoi, että olet kohta "virallisesti" milf?

No sitähän väitetään täällä vähän väliä, että 25v kaunis nainen on aina MILF, oli lapsia sitten tai ei.

AP

Vierailija
6/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä jaksat? Tämä ei ole tainnut naurattaa ketään missään vaiheessa. Keksi jo uusi ja mielellään parempi.

Vierailija
7/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lapsesi ikäiset pojat alkavat kiinnostua sinusta.

Vierailija
8/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SILF

Vierailija
9/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tutkimaan, mistä lyhenne MILF tulee.

Siinä ei oteta kantaa naisen ikään, vaan ainoastaan siihen, onko nainen äiti.

Vierailija
10/10 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24v suht komea mies. Nyt masentaa, koska täytän pian 25 ja olen harrastanut vain kahdesti seksiä

Sinua tulee pian hopeakettu. Erona milfiin kukaan ei pidä niitä pantavana :(

Otan osaa kuolevasta seksielämästäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän