Vierailija

Vaikka olisin kuinka väsynyt ja vaikka yrittäisin aktiivisesti lopettaa ajattelun. Viime yönä mietin mm. seuraavia ongelmia, enkä nukahtanut kuin vasta aamuyöllä:

-liikakilot
-äitiys ja sen tuoma masennus
-mahdottomalta tuntuvat tulevaisuudenhaaveet, joiden onnistuminen vaatisi ihmeen
-tuleva työttömyys
-parisuhteen ongelmat, rakkaudettomuus ja miehen kireys
-lapsen terveysongelmat
-seuraavan päivän stressaava ohjelma, jonka sujuminen vaatisi myös pienen ihmeen

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Tutulta kuulostaa. Itse olen kova murehtimaan, mutta jotenkin olen ajan saatossa oppinut pitämään makkarin stressittömänä vyöhykkeenä. Sitten aamulla se stressi onkin moninkertaisena odottamassa, kun astuu aamukahvin keittoon...
.
.
M 42

Vierailija

Kun menet nukkumaan, alat aktiivisesti ajattelemaan mukavia asioita, sillä ihminen ei pysty ajattelemaan kahta asiaa samaan aikaan. Tai luet jotain oikein tylsää kirjaa. Tai lasket lukuja taaksepäin vaikka 10.000 alaspäin vähentäen aina 3 (et pyst ajattelemaan muuta). Kirjaat enben nukkumaanmenoa kaikki toimibtaa vaativat asiat paperille ja päätöt hoitaa ne seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Älä yritä aktiivisesti lopettaa ajattelua, se ei toimi. Rentouta kaikki lihakset, anna ajatusen virrata vapaasti äläkä myöskään aktiivisesti ajattele mitään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.