Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minkä syövän ottaisit mieluiten? Itse olen haaveillut munuaissyövästä, mutta riskitekijöitä ei valitettavasti paljon ole. No, miespuolisuus kai sellaiseksi lasketaan. Käytän sitä paitsi runsaasti alkoholia, joka jostain syystä vähentää munuaissyöpäriskiä.

Ehkä todennäköisintä olisi se, että sairastun kivessyöpään, lymfoomaan, leukemiaan tai luusyöpään, koska olen nuori, ja nämä syövät ovat nuorilla suhteellisen yleisiä. Noista ottaisin mieluiten leukemian, koska se väsyttää erityisen voimakkaasti. Tämä olisi hyvä asia, koska kärsin unettomuudesta.

• ylös 1
  • alas 6

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Haima, eipä tarvi kauan kärsiä. Meni kaveri ja se oli pari vko , ja sitten siinä.

Vierailija

Rintasyöpä. Siinä on hyvä parantumisprosentti ja rinnanpoisto on helppo operaatio moneen muuhun syöpäleikkaukseen verrattuna.

Vierailija

Toivotaan, että teillä tärppää.

Minä sairastin erittäin huonoennusteisen verisyövän, mutta paranin allogeenisella kantasolusiirrolla. En suosittele kyseistä sairautta tai allosiirron aiheuttamaa käänteishyljintää kenellekään.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Älä pilkkaa oikeasti sairaita ihmisiä "haaveilemalla" täällä syövästä. Mautonta.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

No jos johonkiin syöpään sairastuisin niin kilpirauhassyöpään. Hyvä ennuste ja thyroksinia sitten loppuelämä purkista.

Vierailija

Olisin sairastunut mieluiten ehkä melanoomaan tai johonkin, missä imusolmukkeita ei ehkä olisi voinut poistaa ja tuhota. Sairastin kohdunkaulan syövän ja sen jälkeen sain lymfedeeman ja se on tehnyt elämästäni helvettiä paljon enemmän kuin se syöpä. Elossakin valitettavasti olen vielä.