klo 20:59 | 19.1.2018
Minkä syövän ottaisit mieluiten? Itse olen haaveillut munuaissyövästä, mutta riskitekijöitä ei valitettavasti paljon ole. No, miespuolisuus kai sellaiseksi lasketaan. Käytän sitä paitsi runsaasti alkoholia, joka jostain syystä vähentää munuaissyöpäriskiä.
Ehkä todennäköisintä olisi se, että sairastun kivessyöpään, lymfoomaan, leukemiaan tai luusyöpään, koska olen nuori, ja nämä syövät ovat nuorilla suhteellisen yleisiä. Noista ottaisin mieluiten leukemian, koska se väsyttää erityisen voimakkaasti. Tämä olisi hyvä asia, koska kärsin unettomuudesta.
Itse olen haaveillut haimasyövästä, sillä siihen kuolee nopeasti.
Yhteiskunnan
Haima, eipä tarvi kauan kärsiä. Meni kaveri ja se oli pari vko , ja sitten siinä.
Rintasyöpä. Siinä on hyvä parantumisprosentti ja rinnanpoisto on helppo operaatio moneen muuhun syöpäleikkaukseen verrattuna.
Toivotaan, että teillä tärppää.
Minä sairastin erittäin huonoennusteisen verisyövän, mutta paranin allogeenisella kantasolusiirrolla. En suosittele kyseistä sairautta tai allosiirron aiheuttamaa käänteishyljintää kenellekään.
Rintasyöpä, koska paranemisprosentti on hyvä, eikä ihminen tarvitse rintoja.
Haimasyöpä on kuulemma hyvin kivulias, mutta toisaalta nopeasti tappava.
Älä pilkkaa oikeasti sairaita ihmisiä "haaveilemalla" täällä syövästä. Mautonta.
Haaveillut syövästä? No, huvinsa kullakin. :D
Tyvisolusyöpä.
No jos johonkiin syöpään sairastuisin niin kilpirauhassyöpään. Hyvä ennuste ja thyroksinia sitten loppuelämä purkista.
Mikä syöpä mieluiten? Mielitekonsa kullakin.
Olisin sairastunut mieluiten ehkä melanoomaan tai johonkin, missä imusolmukkeita ei ehkä olisi voinut poistaa ja tuhota. Sairastin kohdunkaulan syövän ja sen jälkeen sain lymfedeeman ja se on tehnyt elämästäni helvettiä paljon enemmän kuin se syöpä. Elossakin valitettavasti olen vielä.