Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet rap-genrestä musiikkina?

Vierailija
19.01.2018 |

Ei kiinnitetä nyt mitään huomiota sanoituksiin.

Mitä mieltä olet rap-genrestä musiikkina?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa perustella. Mainitse mieluusti, mitä äänestit.

Vierailija
2/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kosketinsoitin. Niissähän on valmiita rytmejä ja komppeja. Minusta tuon vehkeen komppiluupit eivät käytännössä mitenkään erotu suosittujen rap-julkaisujen taustoista, ainakaan huonompina. Suuri kusetus, tuo rap siis?

Äänestin: epämusiikkia.

Vierailija
4/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Yritin joskus suhtautua genreen avoimesti ja kävin yhden kaverin kanssa räppikeikoilla, mutta en vain oppinut pitämään siitä. Nykyään en enää edes yritä, vaan kuuntelen sellaista musaa, jota voin arvostaa. Lisäksi räppiin liittyvä tai sen ympärillä pyörivä kulttuuri ja ilmapiiri on vastenmielinen.

Vierailija
5/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vmp

Jos tuo on tarkoittavinaan "v***u mitä pa*kaa", olen 1327% samaa mieltä

Vierailija
6/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa musiikkia. Oikeastaan en pidä sitä edes musiikkina, mutta kai se kuitenkin sellaiseksi lasketaan. Mutta siis todella, todella huonoa musiikkia se on.

Vierailija
7/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

American Idolissa oli alkuaikoina yksi tyyppi yrittämässä, joka ei osannut ollenkaan laulaa. No jokaiselta tuomariltahan tuli se "ei" -ääni tietenkin. Myöhemmin tämä neropatti oli keksinyt alkaa räppäämään ja tuli pari vuotta myöhemmin takaisin American Idoliin räppärinä. Pääsi sitten ensimmäiseltä kierrokselta jatkoon vaikkei osannutkaan laulaa nuottiakaan. Ei tainnut edetä kuitenkaan ihan finaalikierroksille, mutta pelkästään tuon perusteella äänestin "epämusiikkia".

Vierailija
8/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoilua musiikki taustalla

Vierailija
9/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään musiikkia. Oksettavan näköiset apinat vain yrittävät hyppiä ja runoilla ;" Mua sorretaan aina, vaikka mä oon viidakon cuulein apina." Vain siksi tunnetaan , kun toimittajat ihan työkseen niitä kehuvat, saavat siis siitä palkkaa. Jätkät ovat kuivan kesän oravan näköisiä, ja järkyttäviä vanhan ajan sovinisteja. Nuoret jätkät ihailevat jotain rikollisia. Kukaan ei ole koulutettu. Siis ei jatkoon.

Vierailija
10/13 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/13 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se musiikkia?

Vierailija
12/13 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rap on musiikkia, aivan sama mitä väität. Siitä löytyy kertosäe, säkeistöt, sekä taustalta jonkunlainen biitti💁‍♂️

+ rap on tällä hetkellä vähintään top 2 kuunnelluin musiikkigategoria maailmassa

Vierailija
13/13 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi