Ei hitto mikä lässytys-tekoitku ohjelma tuo Kaunis elämä
Ja tottakai lässyttäjien kuningatar Lenita Airisto mukana.
Voiko tällaista katsoa vakavalla naamalla?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
joko se alkoi. jätän ihan suosiolla väliin. en pidä missejä suuressa arvossa.
vain täysi idiootti alkaa lihatiskikävelyyn (mies)tuomareiden edessä pikku bikineissä korkkarit jalassa.tollasia ihmisiä ei voi arvostaa. lapsena kyllä tuli kateltua missikisoja. ja nykyään moni vanha missi on ihan pätevä juontaja ja toimittaja.
Puhumattakaan siitä että missiksi näyttää pääsevän kuka tahansa.Ainoa este poikkeuksellinen lihavuus tai yhtä huono iho.
Ai että mua ärsyttää jo tuon mainoksen klipit ohjelmasta. Pakarisen pissisvonkuminen yhden siiderin jälkeen kun "tuntuu ettei kukaan välitä", Airisto höpöttämässä jostain sisäisestä kauneudesta tekohampaat kalisten ja se lopun " no huhhuh" sen minkälie Hintsan suusta.
Mistä näitä tyhjäpäitä sikiää
Tähän on tultu.
Ohjelmiin mennään itkemään. Uli uli uli.
Sitä paitsi kaikki Turun yöelämässä liikkuneet tietää miten Lola tuolloin käyttäytyi. Sympatiaa ei heru hänelle, ei.
Ei saatana, saisi tuo tv-itkemistrendi jo loppua 😒
Vierailija kirjoitti:
Ja tottakai lässyttäjien kuningatar Lenita Airisto mukana.
Voiko tällaista katsoa vakavalla naamalla?
Ihan samanlaista jaskaa tuo on kuin Vain märinää ja muutkin vastaavat ohjelmat. Hirvee myötähäpeä...
Tunnen vahingoniloa siitä, että Lola on nykyään jäätävä läski.
Onko jossain jo jakso nähtävillä?
Mä katon tätä ihan vaan sen takia, kun Karita, Pia ja Lotta on niin hyvännäköisiä.
Lola on kyllä kauniimpi kuin missiaikoinaan. Upea leidi ja niiiiin sexy puhetapa.
Ei löydy vielä katsomostakaan kuin klippejä.
Kaikki muut noista tunnistankin, kaksi nuorinta "nevöhööd".
Vierailija kirjoitti:
Mä katon tätä ihan vaan sen takia, kun Karita, Pia ja Lotta on niin hyvännäköisiä.
Lottaa kauniinpia tulee jatkuvasti kadulla vastaan. Karita ja Pia on kyllä upeita!
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan erityisesti Pia.
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana, saisi tuo tv-itkemistrendi jo loppua 😒
Mutta kyllä tässä jaksossa oli aihettakin itkeä: Lapset luulivat, että Joulupukki pudottaa taivaalta lahjoja. Mutta ne olivatkin venäläisiä pommikoneita, ja kaikki lapset kuolivat.
joko se alkoi. jätän ihan suosiolla väliin. en pidä missejä suuressa arvossa.
vain täysi idiootti alkaa lihatiskikävelyyn (mies)tuomareiden edessä pikku bikineissä korkkarit jalassa.
tollasia ihmisiä ei voi arvostaa. lapsena kyllä tuli kateltua missikisoja. ja nykyään moni vanha missi on ihan pätevä juontaja ja toimittaja.