Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne korealaiset kangaskasvonaamiot, millaisia kokemuksia, mitkä ovat olleet parhaita jne?

Se uusin hittituote
18.01.2018 |

Näitä on nyt suomalaiset ja ulkomaiset nettisivut ja some täynnä, mutta haluan kuulla aitoja käyttäjäkokemuksia eikä maksettuja sponsori-sellaisia, joten kertokaa millaisia kokemuksia teillä on, eli mitkä olette todenneet toimiviksi ja parhaiksi, ja mitkä eivät ole vastanneet odotuksia.

Aika edullisiahan nuo näyttää olevan joten voisin kokeilla muutamaa. Minulla on aikuinen sekaiho joka pintakuiva talvisin ja rasvoittuu kesäisin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen tämän hetken hottiin PANDA-teemaan sopisi varmaan tämä pandakasvonaamio??? :D

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/713grSc5gSL._SL1024_.j…

Vierailija
2/19 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavia, hoikentavat ja korostavat poskipäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamaa kokeillut ja ne eivät mielestäni tee mitään ihmeellistä perinteisiin levitettäviin naamioihin verrattuna. Ehkä ne sitten pelaavat paremmin jos käyttää sen korealaisen ihonhoitorutiinin osana.

Vierailija
4/19 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut holika holikan kangasnaamioita ja minusta ne olivat parempia kuin tavalliset. Niistä jäi kosteutettu tuntuma ihoon, tavallisissa en ole huomannut oikein mitään vaikutusta.

Vierailija
5/19 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut holika holikan kangasnaamioita ja minusta ne olivat parempia kuin tavalliset. Niistä jäi kosteutettu tuntuma ihoon, tavallisissa en ole huomannut oikein mitään vaikutusta.

Ja sen vielä lisään, että niissä oli aika reilusti sitä ainetta, ei mitään semi kuivakoita.

Vierailija
6/19 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mitkä tahansa naamioita hyödyttää käyttää vain jos on muutenkin panostanut jokapaiväiseen ihon puhdistukseen ja kosteutukseen. Vähän kuin kosmetologilla käynnit eivät paranna ja ylläpidä ihon kuntoa, vaikka joka kuukausi siellä kävisi. 

Kangasnaamioita käytän 5-7 päivän jaksoissa ja sitten parin viikon tauko. Suosikkini: Too cool for school coconut ceramide mask, Leaders amino propolis mask ja Sur. medic neogenlab sarja. Ei mitään puhdistavaa kangasnaamiota koskaan ostanut, siihen minulle on sopinut Ruonjuuren vihreä savi (Argilla verde) korkeintaan kerran kuukaudessa.

Vierailija
7/19 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla couperotikkona Mizonin propolis-naamio vähensi punoitusta tosi selvästi. Voin suositella punanaamoja kokeilemaan, ei ole kallista jos tilaa vaikka muutaman kokeeksi.

Vierailija
8/19 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli postissa kultanaamio ja etananaamio, en ole vielä ehtinyt käyttää niitä mutta kerron sitten kun olen testannut.

Vierailija
9/19 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen että jonkun tilaston mukaan suomalaiset kuluttaa vähiten rahaa kosmetiikkaa Euroopassa väkilukua kohti. (Noloa!) Mihin suomalaiset pistää sitten rahansa sen sijasta? Viinaan? Baariin?

Siksi tänne ei tule uusia kosmetiikkamerkkejä kun täällä huonommat markkinat kuin muualla, eli ei Sephoran kosmetiikkaliikkeitä. Joten näiden naamioiden käyttäjäsuositukset löytää varmaan parhaiten englannin tai peräti ruotsin kielellä.

Vierailija
10/19 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen että jonkun tilaston mukaan suomalaiset kuluttaa vähiten rahaa kosmetiikkaa Euroopassa väkilukua kohti. (Noloa!) Mihin suomalaiset pistää sitten rahansa sen sijasta? Viinaan? Baariin?

Siksi tänne ei tule uusia kosmetiikkamerkkejä kun täällä huonommat markkinat kuin muualla, eli ei Sephoran kosmetiikkaliikkeitä. Joten näiden naamioiden käyttäjäsuositukset löytää varmaan parhaiten englannin tai peräti ruotsin kielellä.

Kasvonaamiot on huijausta. Kalliit tuotteet ei ole halpoja parempia.

Vierailija
11/19 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin hyviä on-

Freesetin donkey naamiot, snp bird's nest, papa bombee, tosowoongin, innisfreen, my beauty diary jne. Ennen mun ehdoton suosikki oli bentonin naamio, mutta ne vaihtoi sen koostumuksen huonommaksi.

Jos se naamio on hyvä, niin se tekee oikeasti ihmeitä kasvoille. Katsoihin sinuna myydyimmät naamiot testerkoreasta, jolsesta jne.

Itse käytän lähinnä innisfreen ja tosowoongin (mustikka ja propolis) naamioita.

Teen sellaisen kaksoisnaamiojutun, double fisting/multimasking, eli laitan ensin yhden naamion (joku tavis niin kuin tonymoly yms.), otan sen pois, sitten laitan hada labon hyaluroniseerumia ja toisen naamion (yleensä parempi niin kuin tosowoongin propolis). Tuo tekee ihan mielettömän sellaisen chok chok ihon.

Siihen vielä snp geelinaamiot silmille, ja muuten huuhtelen aina ylimääräisen seerumin naamioista pois (vaikka aina suositellaan jättämään se), niissä on paljon b-glycolia, joka tukkii kyllä ihon ja ärsyttää iholle jätettynä.

Vierailija
12/19 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vasta muutamaa eri merkkiä esim. tonymoly, missha, innisfree ja 3w clinic, noista eniten olen tykännyt ehkä innisfreen it's real squeeze maskeista. Kaikki ovat kyllä antaneet lisäkosteutta pintakuivalle sekaiholleni ja tasoittaneet ihon sävyä. Voin suositella.

Vierailija
13/19 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut vasta muutamaa eri merkkiä esim. tonymoly, missha, innisfree ja 3w clinic, noista eniten olen tykännyt ehkä innisfreen it's real squeeze maskeista. Kaikki ovat kyllä antaneet lisäkosteutta pintakuivalle sekaiholleni ja tasoittaneet ihon sävyä. Voin suositella.

Noi it's realit on munkin suosikkeja, jolsesta saa halvalla ja innisfreen omilla sivuilla on välillä hyviä alennuksia, mutta tullit menee, kun tilaa niiden sivuilta, jolsesta ei mene, jos tilaus on alle sen jotain 25 euroa.

Niistä ns. klassikkoja on mm. ruusu, sheavoi, ja akneihoiset kehuu paljon sitä bijaa.

Niissä on eri koostumuksia, kannattaa tarkistaa ne ennen tilaamista, creamy ja watery. 

Innisfreen myydyin tuote on muuten se niiden vihreä tee seerumi, joka on tosi, tosi hyvä, jos joku haluaa sitäkin kokeilla.

Vierailija
14/19 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi it's realit on munkin suosikkeja, jolsesta saa halvalla ja innisfreen omilla sivuilla on välillä hyviä alennuksia, mutta tullit menee, kun tilaa niiden sivuilta, jolsesta ei mene, jos tilaus on alle sen jotain 25 euroa.

Niistä ns. klassikkoja on mm. ruusu, sheavoi, ja akneihoiset kehuu paljon sitä bijaa.

Niissä on eri koostumuksia, kannattaa tarkistaa ne ennen tilaamista, creamy ja watery. 

Innisfreen myydyin tuote on muuten se niiden vihreä tee seerumi, joka on tosi, tosi hyvä, jos joku haluaa sitäkin kokeilla.

Mulla ollu tuo sheavoi ja riisi ja taisivat olla koostumukseltaan creamy kun tykkäsin just ettei ollu niin vetinen. En oo ees tajunnu että niitä on eri koostumuksia, ebaysta tilaan aina. Vois laittaa ostoslistalle tuon seerumin ja tosowoongin maskit. Nyt pitäisi olla tulossa pari a'pieun maskia, the face shopin öljyputsari ja pikku purkki laneigen water sleeping maskia, kiva päästä testailemaan :)

t.#12 

Vierailija
15/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla couperotikkona Mizonin propolis-naamio vähensi punoitusta tosi selvästi. Voin suositella punanaamoja kokeilemaan, ei ole kallista jos tilaa vaikka muutaman kokeeksi.

Testasin tuota myös, ihan hyvä ja kosteuttava mutta haju oli melko voimakas eli en suosittele tuoksuherkille.

Vierailija
16/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tästä aloituksenkin tänne vastikään. Noita saa jo tosiaan ihan lähimarketistakin, ja hintataso on halpa. Hyviä ne ovat, minusta ainakin kosteuttavat paremmin kuin tuubista laitettavat. Holikaa olen lähinnä käyttänyt.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3110361/oletteko-jo-kokeilleet-noita-ko…

Vierailija
17/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, mutta pitää kokeilla. 

Vierailija
18/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viddu verottajalle.

Vierailija
19/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorkat!

Leikatkaa itse vaikka vanhasta pellava tyynyliinasta/lakanasta naamari.

Uittakaa sitä ihan perus tummelissa/kurkkumehussa/oliiviöljyssä/greippimehussa

Jos teillä on rasva naama niin levittäkää hammastahnaa tai ulkoa hakemaanne savea siihen.

Älkää maksako turhasta. Älkääkö kuormittako luontoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan