Mies,kumpi naistyypeistä viehättää sinua enemmän
Kommentit (21)
A vastausten yleisyys yllättää. Miksi tuo valinta?
Tärkeintä kai on kumpaa mies rakastaa.
Eräs mies kerran valitti, että hänestä tuntuu kuin en tarvitsisi häntä ja se on huono juttu.
En ymmärrä mitä riippuvuussuhdetta ihmiset haluavat, mun mielestä se päätös olla yhdessä rakkaudesta kuulostaa pitävämmältä perusteelta. Jos rakkaus loppuu niin sitten suhdekin loppuu ja hyvä niin, miksi joku haluaa mahdollisuuden joutua tilanteeseen jossa ollaan yhdessä vain koska ollaan riippuvaisia toisesta?
No totta kai nainen joka tarvitsee minua! Eiköhän jokainen mies haaveile naisesta jota voi tukea ja josta voi pitää huolta.
Vierailija kirjoitti:
No totta kai nainen joka tarvitsee minua! Eiköhän jokainen mies haaveile naisesta jota voi tukea ja josta voi pitää huolta.
Miksiköhän sitten niin moni mies jättää naisen selviämään yksin kotitöistä ja yhteisten lasten hoidosta ja heittäytyy yhdeksi passattavaksi lisää?
Pilkun jälkeen tulee välilyönti!
Kuinka monta tällaista aloitusta laitat tänne vielä? Mikä sinun ongelmasi on ap?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Millä tavoin tarvitsevuuden pitää ilmetä?
Tarvitsetko itse vastaavasti naista?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin naisen pitäisi tarvita sinua? Pitäisikö naisen olla joku Mt-ongelmainen tai hylkiö, jolloin mies sitten saisi olla se Mies? Koira olisi silloin parempi kaveri.
Ei kumpikaan, minä olen umpihintti.
nainen,joka on niin itsenäinen,että ei tarvitse sinua mutta on kanssasi kuitenkin,koska välittä ja rakastaa sinua-
Naisten rakkaus pohjautuu miehen naista kohtaan osoittamalle palvonnalle. Niinpä tuo itsenäinen nainen jättää miehen heti kun mies lakkaa kohtelemasta tätä kuin prinsessaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän sitten niin moni mies jättää naisen selviämään yksin kotitöistä ja yhteisten lasten hoidosta ja heittäytyy yhdeksi passattavaksi lisää?
Kotitöiden osalta naiset eivät joko alusta asti vaadi tarpeeksi, tai vaativat väärällä tavalla syyllistämällä ja huutamalla. Naiset ovat myös luonnostaan hieman enemmän valmiita tekemään kotitöitä, siis ihan sinkkunakin ollessaan. Jos sitten sellainen sinkkunainen joka imuroi kerran viikossa menee yhteen sinkkumiehen kanssa joka imuroi kerran kuukaudessa, niin kumman mukaan yhteistä kotia pitäisi siivota? Molemmat ovat tottuneet erilaiseen siivouskäsitykseen ja miehen näkökulmasta ainainen viikkosiivoilu on turhaa ajanhukkaa.
t. 7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Millä tavoin tarvitsevuuden pitää ilmetä?
Tarvitsetko itse vastaavasti naista?
Siksi koska se luo tunteen arvostuksesta. Tunteen, että olen tarpeellinen naiselle eikä hän minua tuosta noin vain korvaa. Voin tukea toista henkisesti ja tehdä toiselle hyvän mielen. Ja toiselle hyvän mielen tuottaminen luo myös itselleen hyvän mielen. Ja näin toiseen myös kiintyy yhä enemmän ja enemmän. Tästä syystä myös uralleen elämänsä pyhittävät naiset jotka harrastavat paljon kaikenlaista eivät helposti saa miestä pysymään. Kuka nyt haluaisi olla vain sellainen pieni 10% osuus toisen elämästä. Mielummin otan naisen jolle olen enemmänkin se koko maailma kuin naisen, jolle olen hauskaa viihdykettä silloin kun aikaa sattuu löytymään.
Ja kyllähän miehetkin naisia tarvitsevat. Ihan yhtä lailla me miehet pidämme läheisyydestä ja kumppanuudesta sekä haluamme lapsia. Ihan kuten naisetkin näitä asioita haluavat.
t. 7
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies kerran valitti, että hänestä tuntuu kuin en tarvitsisi häntä ja se on huono juttu.
En ymmärrä mitä riippuvuussuhdetta ihmiset haluavat, mun mielestä se päätös olla yhdessä rakkaudesta kuulostaa pitävämmältä perusteelta. Jos rakkaus loppuu niin sitten suhdekin loppuu ja hyvä niin, miksi joku haluaa mahdollisuuden joutua tilanteeseen jossa ollaan yhdessä vain koska ollaan riippuvaisia toisesta?
Koska naisilla on taipumus kyllästyä mieheen melko nopeasti. Ja liitto jossa naisella ei ole mitään panosta hajoaa tuollaisessa tilanteessa helposti ja nopeasti, mikä on tavismiehelle huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua voi tukea ja musta pitää huolta vaikka pärjäisinkin myös yksin. Jopa odotan molempia jotta ylipäätään suostun suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten rakkaus pohjautuu miehen naista kohtaan osoittamalle palvonnalle. Niinpä tuo itsenäinen nainen jättää miehen heti kun mies lakkaa kohtelemasta tätä kuin prinsessaa.
Höpöhöpö. Palvominen ja prinsessakohtelu on pelottavaa, ei haluttavaa.
Kyllä miehellä on tarve tuntea itsensä tarpeelliseksi. Se on se miehen suojeluvietti.
Nainen, joka viestittää ettei tarvitse/halua miehen suojelua, ei viehätä samalla tavalla.