Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6 päivän juomaputki. Voiko juodessa tulla delirium?

Vierailija
17.01.2018 |

Oon tissutellut hiljalleen koko päivän. Ei varmaan pahat promillet. Nyt tärisyttää hitosti ja mielessä outoja juttuja. Kuinkahan iso todennäköisyys on deliriumille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delikka tulee kun promillet laskee liian alas ryyppyputken jälkeen. Voi tulla myös viinakramppeja. Siinä mielessä ei kannata vähentää juomista. Jos taas jatkat, voit kuolla haimatulehdukseen tai maksa voi poksahtaa. Pieleen menee kuitenkin.

Vierailija
2/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deliriumin riski on suurin kolmantena selvänä päivänä. Jos epäilyttää mene päivystykseen. Näetkö tai kuuletko tai tunnetko jotain ylimääräistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Tulee yleensä pitkän putken jälkeen ,kun lopettelee juomista,

Vierailija
4/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matoja olen nähnyt, tiedän ettei ole todellsita. Kauhea käsien tärinä on. Huomenna haen kyllä apua.

-Ap.

Vierailija
5/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä lääkäriin niin saa diapamia. Jos ei uskalla niin vähentää juomista asteittain, mutta seinään ei koskaan kannata lopettaa.

Vierailija
6/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran juonut lomalla viikon putkeen ja lopettanut ilman mitään kummempia oireita. Tarpeeksi unta, runsaasti sokeroitua mehua ja hyvää ruokaa kohtuudella. Kieli voi olla vähän karhea, mutta muuten olo on ihan ok. 

Miten ihmeessä joku voi juoda itsensä tuohon kuntoon viikossa? Onko tuo noin yksilöllistä?

Vierailija
7/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja kirjoitti:

Olen useamman kerran juonut lomalla viikon putkeen ja lopettanut ilman mitään kummempia oireita. Tarpeeksi unta, runsaasti sokeroitua mehua ja hyvää ruokaa kohtuudella. Kieli voi olla vähän karhea, mutta muuten olo on ihan ok. 

Miten ihmeessä joku voi juoda itsensä tuohon kuntoon viikossa? Onko tuo noin yksilöllistä?

Olen juonut joka viikonloppu monen päivän putkia. nyt lähti enempi käsistä.

-Ap.

Vierailija
8/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja kirjoitti:

Vaihtelee ihmisestä riippuen, ei joillekin tule edes krapulaa. Oma tuttu joi kuin sieni ja seuraavana päivänä saattoi rempata ulkovaraston eikä valittanut että olisi missään tuntunut. Juomaputketkin oli hurjia, mutta naama ei ollut edes pahasti turvonnut. Hidasälyiseksi muuttui kyllä vanhemmiten, mutta muuten oli ihan hyväkuntoinen.

Kuoli, kun maksa poksahti.

Vierailija
9/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurkuluttaja kirjoitti:

-Ap.

Ei toi nyt vielä ole käsistä lähtenyt. Kohtuukäyttöä.

Vierailija
10/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurkuluttaja kirjoitti:

-Ap.

Ei toi nyt vielä ole käsistä lähtenyt. Kohtuukäyttöä.

Justiinsa juu niin :)

-Ap.

Vierailija
11/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei viikosta tai kahdesta tule vielä mitään oloja tai deliriumeja kuin jollekin äidin vässykälle korkeintaan. Muutaman kuukauden juomisestakin vain heikoimmille. Eikä pikkutissuttelusta tule vaikka vetelistit koko ikäs.