Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ulkonäöltään 3,5/5 mies pahin väliinputoaja nykyisillä deittimarkkinoilla?

Vierailija
17.01.2018 |

Tinder on vääristänyt deittimarkkinoita niin paljon, että tämän tasoisella miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia 3->/5 naisiin. Kuitenkin tiedostan, että olen suht hyvänäköinen, niin en myöskään haluaisi selvästi omaa tasoani alempaa naista. Mutta nämä ei-niin viehättävät ovat ainoita jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita vuosien varrella.

Ja jos olisin oikeasti ruma, niin ei olisi mitään ongelmaa. Tyytyisin kohtalooni ja kävisin huorissa ja käyttäisin webcam-naisten palveluita. Mutta nyt olen vain tälläinen väliinputoaja, jolla periaatteessa olisi mahdollisuuksia löytää miellyttävä kumppani, mutta todellisuudessa ei, koska naisten kriteerit ovat niin korkealla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää 3,5/5 mies? Eikös kauneus ole katsojan silmissä ja eri naisia viehättävät erinäköiset miehet? Etsi seuraa jostain muualta kuin Tinderistä, joka on pinnallisten ihmisten kokoontumispaikka. Monet naiset (ainakin itse) arvostan miehissä  hyvää luonnetta enemmän kuin ulkonäköä.

Vierailija
2/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin niin. Olen itse juuri 3,5 mies. Kaikki tuttuni jotka ovat ulkonäöllisesti 1-2 heillä on parisuhde.

Jos olet tässä kategoriassa niin oman tasoiset naiset ei kiinnostu, koska haluavat niitä 4-5 tason miehiä. Alempitasoiset naiset taas kavahtavat, koska eivät pidä itseään tarpeeksi hyvännäköisinä 3+ tason miehelle.

4+ naiset taas niihin ei minulla ole edes mitään halua. Pidän itseäni hyvännäköisenä. Saan katseita molemmilta sukupuolilta. En kuitenkaan ole malli eikä se minua haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaaa, aika harva sitä tinderiä loppujen lopuksi kuitenkaan käyttää.

Ja itselläni on objektiivisesti ajateltuna itseäni "alempitasoinen" mies noin ulkonäön suhteen, eikä haittaa pätkääkään. Miehen luonne on kuitenkin kultaa, jaamme samanlaiset elämänarvot ja -tavoitteet, en voisi parempaa puolisoa kuvitella. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.

Vierailija
4/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä kuvina mammoille? :D

Vierailija
5/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja havaintoja itsellänikin on ollut. Jostain syystä kiinnostusta on tullut lähes aina naisilta, jotka ovat ulkoisesti vaatimattomampia. Ulkonäöstäni on tullut sen verran kehuja kuitenkin, että oma arvioni sen suhteen on oikea. En tiedä mistä johtuu, mutta naisilla tuntuu vaatimukset nousevan taivaisiin heti kun heillä on hyvä ulkonäkö. Tai sitten (todennäköisesti) en vaan osaa.

Vierailija
6/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5/5 mies voi saada 5/5 naisen, kunhan vain sattuu sopivasti kohdalle. 

Vierailija
7/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä kuvina mammoille? :D

Itse olen tämän näköinen mies hieman pidemmillä hiuksilla: https://i.pinimg.com/736x/35/58/42/355842b9c5dcadbacf7d587ebd14a5a0--fa…

Vierailija
8/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt miltä näyttää 3,5 mies?

Vierailija
9/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt miltä näyttää 3,5 mies?

Katso linkin kuva yläpuoleltasi.

Vierailija
10/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5/5 mies on hyvännäköinen, mutta ei kuitenkaan sellainen kansikuvamies

Vierailija
11/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/12 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuvan mies on mun mielestä 5:n mies, kuvia niistä 3,5:sta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi